Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam pytanie odnośnie zwrotów produktów z gratisem. Klient kupił perfum i otrzymał do niego gratis ale aktualnie chce to zwrócić. Co zrobić w sytuacji jeśli okaże się że produkt lub ten gratis w postaci kulki roll on był użytkowany lub otwarty? W tej sytuacji nie mogę przyjąć zwrotu. Po prostu nie sprzedam tego później.
Jeśli nie przyjdę zwrotu to jest szansa że otrzymam negatywną opinię od klienta co jest niesprawiedliwe.
Jak sobie z tym radzicie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@PieknoWita Czy w ofercie miałeś informację zwrocie gratisu w przypadku odstąpienia od umowy?
Tak.
@PieknoWita primo oferta powinna zawierać informacje o ograniczeniu zwrotu ze względu na produkt higieniczny. Secundo zapis jeśli otrzymałeś gratis odeślij go wraz z towarem inaczej jego koszt zostanie potrącony ze zwrotu. A sugeruję by za gratis by robił tester perfum wtedy potrącasz grosze klient nie rozpakuje perfum właściwych i można zwrot przyjąć. Czyli w sumie każdy zadowolony będzie.
@PieknoWita rób tak dalej , a kolekcja negatywów będzie rosła w zastrasającym tempie , nie jeden tu przejechał się na ,, GRATISACH,, . Jak nie ograniczyłes zwrotu będziesz musiał przyjąć bez słowa , hmmm.. może zwyczajnie klient odesle same perfumy / otwarte / i nie będziesz miał problemu .
produkt higieniczny
@PieknoWita Napisz w ofercie o ograniczonym zwrocie i o zwrocie wraz z gratisem, ale o braku zwrotu jak ma to prawo zezwala.