Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witwm, sprzedaje używane części samochodowe staram się wszystko opisywać i dodawać zdjęcia jeżeli z towarem coś jest nie tak, jeżeli towar jest uszkodzony to sprzedaje go oczywiście hako uszkodzi zazwyczaj za 1/4 ceny rynkowej ponieważ są to rzeczy które (jeżeli Kupujący posiada takie umiejętności) można jeszcze naprawić. Jednak miałem w ostatnim czasie 2 przedmioty które sprzedałem jako uszkodzone i kupujący je zwrócili czy muszę je odbierać? Dlatego sprzedaje jako uszkodzone aby uniknąć sytuacji że zwrotami itp.
Pozdrawiam
@Lucas2008 Jesteś przedsiębiorcą, więc musisz przyjmować zwroty. Nieważne czy sprzedajesz nowe, czy uszkodzone. Każdy Twój klient ma prawo do zwrotu w ciągu 14 dni. Jeżeli go o tym nie poinformujesz, ten termin się wydłuża do roku. Przy zwrocie zwracasz całą wpłatę klientowi, a jesli nie napiszesz, że ma odesłać na własny koszt, to zwracasz także i to. Nie ma lekko 🙂
@Lucas2008 Przeczytaj, bo Cię to obowiązuje:
http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/T/D20140827L.pdf
Usuń te wszystkie zapisy o zwrotach z zakładki, bo są niezgodne z prawem.
@Lucas2008 Kupujacy może reklamować niezgodność towaru, wady o których NIE był poinformowany przed zakupem.
Jeżeli jesteś firmą i zakup konsumencki, ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.
Jeśli udostępniasz w swoich ofertach opcję zwrotów, a udostępniasz to musisz wywiązać się z zawartej umowy.
Co to za tekst z ograniczeniem prawa zwrotu na twoich aukcjach. Naprawdę przyjmujesz tylko uszkodzone towary? A te dobre już nie.