Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący zamówił towar i przed upływem 14 dni (dokładnie 13 dnia od daty zakupu zgłosił zwrot bez podania przyczyny). Towar zakupiony był na fakturę VAT. Chcemy skorzystać z prawa odmowy zwrotu, zgodnie z regulaminem, zważywszy na fakt iż towar to sprzęt do dezynfekcji i mamy podejrzenie, że Klient po prostu w czasie od zakupu z niego korzystał.
Czy w związku z tym:
1) Powinniśmy odebrać paczkę z paczkomatu i poinformować Klienta o odmowie zwrotu?
2) Czy poinformować Klienta o odmowie zwrotu z tytułu zakupu na potrzeby działalności gospodarczej i nie odbierać zwrotu z paczkomatu?
3) Czy wystarczy, że odmowe zwrotu prześlę Klientowi drogą mailową, czy w systemie Allegro jest jakaś inna komunikacja/procedura odmowy zwrotu?
Dziękuję za odpowiedź.
BRAMKA NR 2! 😄
😄 Dziękuję za pomoc.
w sumie BRAMKA NR 1 to by była najgłupsza rzecz, bo kupujący by powiedział:
ALE ODEBRALIIIIII! DOMAGAM SIĘ ZWROTU KASYYYYY!!!!!!!!ONEONE!!!!11!1!!! 😮
@FOG-SYSTEMS W relacjach firma - firma, zwrot nie przysługuje. Z pełnym szacunkiem wyślij kupującego na drzewo.
widać sołtys był na lekcjach u cioci 😄
Klien ma czas na odstąpienie od umowy nie do 14 dni od zakupu, tylko do 14 dni od odebrania towaru, ale jeśli zakupu dokonano na firmę, prawo do odstąpienia nie przysługuje i wysłał to na swoje ryzyko. Możecie nie odbierać przesyłki i nawet nie musicie go o niczym informować, zanim sam zgłosi pretensje.
I TAK żLE I TAK NIEDOBRZE
ad 1) pałowanie się z człowiekiem, który firmę prowadzi a przepisów nie ogarnia
2) jeżeli zrobił to poprzez darmowy zwrot inpostu to kij wie gdzie trafi finalnie przesyłka
3) allegro ma to gdzieś
każdy przypadek jest zły i winę za to ponosi wyłącznie allegro
jak uokik nie przeora allegro za niejednoznaczne zwroty, ukrywanie informacji
wprowadzanie w błąd w dyskusjach to będzie jeszcze gorzej