Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z jedną transakcją. Wysłałam do klientki towar w 100% wszystko ok, paczka zabezpieczona. Przy czym dostałam info z allegro, że klientka zgłosiła zwrot z powodem uszkodzenia paczki. Towar zwróciła przez Allegro Smart. Skontaktowałam się z klientką, a ta powiedziała, że towar był spłaszczony w transporcie. Czekam właśnie na paczkę, aby to ocenić.
Kto powinien dokonać reklamacji u przewoźnika? Odbiorca czy nadawca? Czy powinnam dokonać zwrotu należności dla klienta?
Czy dla mnie ma znaczenie, że klientka zaznaczyła zwrot, a jest to reklamacja?
Jak ubiegać się o zwrot prowizji od Allegro w tym wypadku?
Będe wdzięczna za podpowiedzi.
@xyz96 Jak to, UOKiK zabrania konsumentowi działać w swoim własnym interesie?😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Witaj @MINIMALIFE ,
zanim zdecydujesz się posłuchać rad Twoich konkurentów i wstrzymać ze zwrotem należności dla klienta sprawdź sobie, jak Allegro reaguje na takie działania i zastanów się, czy warto: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/blokada-konta-za-obnizenie-wartosci-przedm...
Pozdrawiam.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Dokonam zwrot należności, ale szukam podkładki pod reklamacje, aby nie zostać stratna przez czyjeś niedopatrzenie i nieposzanowanie dla przedmiotu o określonej wartości.