anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot zamiast reklamacji

MINIMALIFE
#7 Wielbiciel#

Mam problem z jedną transakcją. Wysłałam do klientki towar w 100% wszystko ok, paczka zabezpieczona. Przy czym dostałam info z allegro, że klientka zgłosiła zwrot z powodem uszkodzenia paczki. Towar zwróciła przez Allegro Smart. Skontaktowałam się z klientką, a ta powiedziała, że towar był spłaszczony w transporcie. Czekam właśnie na paczkę, aby to ocenić.

Kto powinien dokonać reklamacji u przewoźnika? Odbiorca czy nadawca? Czy powinnam dokonać zwrotu należności dla klienta? 

Czy dla mnie ma znaczenie, że klientka zaznaczyła zwrot, a jest to reklamacja?

Jak ubiegać się o zwrot prowizji od Allegro w tym wypadku?

Będe wdzięczna za podpowiedzi. 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Jak to, UOKiK zabrania konsumentowi działać w swoim własnym interesie?😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @MINIMALIFE ,

zanim zdecydujesz się posłuchać rad Twoich konkurentów i wstrzymać ze zwrotem należności dla klienta sprawdź sobie, jak Allegro reaguje na takie działania i zastanów się, czy warto: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/blokada-konta-za-obnizenie-wartosci-przedm... 

Pozdrawiam.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

MINIMALIFE
#7 Wielbiciel#

Dokonam zwrot należności, ale szukam podkładki pod reklamacje, aby nie zostać stratna przez czyjeś niedopatrzenie i nieposzanowanie dla przedmiotu o określonej wartości. 

oznacz moderatorów