Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć!
Potrzebuję pomocy w dziwnej sprawie. Od wczoraj dostaję mnóstwo wiadomości że moja wiadomość nie została dostarczona. Poniżej dokładna treść wiadomości:
Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.
Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.
Sprawdziłem adresy i zauważyłem że są to jakieś dziwne e-maile jak z końcówką howtogetfreeiphone itp... Próbowałem je usunąć ale za chwilę znów one wracają. Hasło do konta zostało zmienione natomiast po tej operacji dalej sa problemy.
Czy mogę jakoś inaczej zareagować? Czy moje dane oraz karty płatnicze mogą być zagrożone tym, że ktoś je sobie spisze i będę stratny parę tsięcy bo ktoś się włamał?
@MSMultiservice Zerknij do tej zakładki i wyloguj wszystkie urządzenia.
Zmień hasło i włącz logowanie dwuetapowe.
Niestety to nie pomogło w żaden sposób... dalej są problemy i dodaje mi po usunięciu automatycznie randomowe adresy e-mail. Jest możliwość skątaktowania się telefonicznie do zespołu bezpieczeństwa allegro?
@MSMultiservice niestety nie ma takiej możliwości. Skontaktuj się z nami przez formularz.
Zamów wówczas sobie rozmowę telefoniczną albo czat: https://allegro.pl/pomoc/kontakt