Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku lat posiadam Allegro Smart, jednak nie mogłem zarówno w marcu oraz w kwietniu 2024r. aktywować allegro cash. Przy probie aktywacji otrzymuję komunikat, że "Allegro Cash nie jest jeszcze dla Ciebie dostępne" (gdyż nie jest jeszcze dostępne dla wszystkich klientów). W marcu i obecnie kilku krotnie zgłaszałem w chęć dołączenia do grupy osób, które "jako pierwsze mogą skorzystać z tej usługi". Niestety nie otrzymałem e-maila z informacją, że mogę aktywować allegro cash. Czy problem jest w braku aktywowania na moim koncie Allegro Pay ? Z której to usługi nie zamierzam korzystać, gdyż nie muszę kupować "na raty". Kiedy usługa będzie dostępna ?
Nikt dokładnie nie wyjaśnił powodów dlaczego niektórzy nie mogą aktywować, ale Allegro Pay nie ma z tym nic wspolnego: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6e67de0d-1240-4b4b-8cc2-d57f31b5e5ce
Nie to nie z powodu allegro pay. Chyba na ten moment nie wszyscy użytkownicy mogą aktywować cash
@65gregory Dopytuję o to odpowiedni zespół. Wrócę tutaj z informacją.
@65gregory Jak już zostało wspomniane w wątku, usługa ta nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich. Będziemy stale rozszerzać grono wybranych użytkowników. Jeśli zgłosiłeś chęć skorzystania z usługi, otrzymasz od nas specjalne powiadomienie mailowe, gdy dołączenie będzie już możliwe.
Allegro Pay nie jest wymagane, dlatego nie ma też wpływu na możliwość skorzystania z Allegro Cash.
Nadal nie ma możliwości skorzystania z allegro cash 😞
Allegro Cash to zupełnie nowa opcja płacenia na Allegro, która na początek nie jest dostępna dla wszystkich klientów. Aktualnie pracujemy nad tym, aby każdy mógł z niej skorzystać i cieszyć się swobodą zakupów. Jedno jest pewne - warto poczekać!
Chcesz dołączyć do grupy osób, które jako pierwsze mogą skorzystać z tej usługi? Jeśli tak kliknij przycisk poniżej - wyślemy Ci maila gdy usługa będzie dla Ciebie dostępna.
próbuję z tej usługi skorzystać już ze 2 mce
Chcę dołączyć do allegro cash
@w_kiwi - czy coś się zmieniło przez ostatnie miesiące? Kiedy w końcu będzie to dostępne?
również od kilku miesięcy próbuje dołączyć do allegro cash i bezskutecznie.
@adamike udostępniamy możliwość wnioskowania do Allegro Cash tylko wybranym klientom. Jednak chcemy, aby strona promocyjna Allegro Cash była otwarta dla wszystkich naszych klientów. Aby nie stracić Waszego zainteresowania, dajemy możliwość zgłoszenia chęci przystąpienia do programu. Jednak tylko wybrane osoby, które zgłosiły chęć przystąpienia do Allegro Cash otrzymają powiadomienie o możliwości złożenia wniosku.
Jeżeli nie masz przycisku [Chcę dołączyć] to znaczy, że już go wcześniej kliknąłeś. Mogło to być nawet kilka tygodni/miesięcy temu. W takim przypadku musisz po prostu jeszcze poczekać. Gdy tylko będzie możliwość uruchomienia Allegro Cash u Ciebie - otrzymasz od nas wiadomość e-mail.
u mnie przycisk "chcę dołączyć" jest aktywny - na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy klikałem w niego pewnie już z kilkanaście razy
a możesz zdradzić jakie są kryteria doboru do uczestnictwa w Allegro Cash?
Na pewno się nie dowiesz. Trzeba być wybrańcem co najmniej jak Neo w Matrixie. Po prostu zwykła dyskryminacja klientów. Są równi i równiejsi. Żenada. Allegro jakis casting na wybrańców?
Po prostu allegro dzieli uzytkownikow
Na lepszy i gorszy sort. Skąd my to znamy…
Powinno być kilka tygodni, miesięcy, lat…
No widać trzeba zgłosić temat nierównego traktowania konsumentów do UOKiKu, skoro przez kilka miesięcy nie potraficie tego załatwić.
Pozdro
Od miesięcy mam ten przycisk, naciskam i nic. Ciągle jest, a ja ciągle nic nie dostaje. Zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba za dużo kupuje na allegro... Żeby było śmieszniej, allegro jest obecne na platformie letyshops i tam obecnie oferujecie 8.5% cashback...
To ja z kolei mam pytania dwa:
1. Dlaczego w ogóle nie odpisujecie na wiadomości wysłane poprzez formularz kontaktowy dotyczący pomocy Allegro Cash?
2. Dostaje SMSy aby ukończyć proces rejestracji w usłudze. Początkowo ta się nie udała, ponieważ miałem zablokowany pesel. Kiedy przechodzę z linka wysłanego SMSem cały czas ląduje na stronie poniżej. Jak dokończyć proces?
@Robert_Mas Bardzo mi przykro, jednak nie jestem w stanie udzielić Ci odpowiedzi na forum. Poprosiłam o pilne zajęcie się Twoją sprawą. Mam nadzieję, ze tym razem otrzymasz szybko odpowiedź.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
jako klient powiem, że strasznie słabo to wygląda, że jedni mogą to aktywować, inni nie. Gdy pytamy czemu, to nie ma jasnej odpowiedzi tylko jakieś mgliste i enigmatyczne "wyjasnienia", że usługa nie jest dostępna dla wszystkich, że pracujemy nad rozwiazaniem i inne tego typu zamydlacze oczu... My klienci naprawdę nie jesteśmy na tyle infantylni by nie widzieć, że po prostu profilujecie klientów i tyle. Słabe tłumaczenia, psujace zaufanie do marki. Jako wieloletni Wasz klient jestem rozczarowany i nie rozumiem czemu nie mogę skorzystać z tej opcji.