anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro cash nie można aktywować

MAMY ROZWIĄZANIE!
65gregory
#8 Zapaleniec#

Od kilku lat posiadam Allegro Smart, jednak nie mogłem zarówno w marcu oraz w kwietniu 2024r. aktywować allegro cash. Przy probie aktywacji otrzymuję komunikat, że "Allegro Cash nie jest jeszcze dla Ciebie dostępne" (gdyż nie jest jeszcze dostępne dla wszystkich klientów). W marcu i obecnie kilku krotnie zgłaszałem w chęć dołączenia do grupy osób, które "jako pierwsze mogą skorzystać z tej usługi". Niestety nie otrzymałem e-maila z informacją, że mogę aktywować allegro cash. Czy problem jest w braku aktywowania na moim koncie Allegro Pay ? Z której to usługi nie zamierzam korzystać, gdyż nie muszę kupować "na raty". Kiedy usługa będzie dostępna ?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
LEW433
#21 Demiurg#

Nikt dokładnie nie wyjaśnił powodów dlaczego niektórzy nie mogą aktywować, ale Allegro Pay nie ma z tym nic wspolnego: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6e67de0d-1240-4b4b-8cc2-d57f31b5e5ce

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

Nie to nie z powodu allegro pay. Chyba na ten moment nie wszyscy użytkownicy mogą aktywować cash 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@65gregory Dopytuję o to odpowiedni zespół. Wrócę tutaj z informacją. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@65gregory Jak już zostało wspomniane w wątku, usługa ta nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich. Będziemy stale rozszerzać grono wybranych użytkowników. Jeśli zgłosiłeś chęć skorzystania z usługi, otrzymasz od nas specjalne powiadomienie mailowe, gdy dołączenie będzie już możliwe. 

Allegro Pay nie jest wymagane, dlatego nie ma też wpływu na możliwość skorzystania z Allegro Cash. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
johnwilmot
#8 Zapaleniec#

Nadal nie ma możliwości skorzystania z allegro cash 😞

 

Allegro Cash nie jest jeszcze dla Ciebie dostępne

Allegro Cash to zupełnie nowa opcja płacenia na Allegro, która na początek nie jest dostępna dla wszystkich klientów. Aktualnie pracujemy nad tym, aby każdy mógł z niej skorzystać i cieszyć się swobodą zakupów. Jedno jest pewne - warto poczekać!

Chcesz dołączyć do grupy osób, które jako pierwsze mogą skorzystać z tej usługi? Jeśli tak kliknij przycisk poniżej - wyślemy Ci maila gdy usługa będzie dla Ciebie dostępna.

 

 

próbuję z tej usługi skorzystać już ze 2 mce

oznacz moderatorów
mariusz3331
#7 Wielbiciel#

Chcę dołączyć do allegro cash

oznacz moderatorów
pakucio
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi - czy coś się zmieniło przez ostatnie miesiące? Kiedy w końcu będzie to dostępne?

oznacz moderatorów
adamike
#1 Nowicjusz#

również od kilku miesięcy próbuje dołączyć do allegro cash i bezskutecznie.

oznacz moderatorów
ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@adamike udostępniamy możliwość wnioskowania do Allegro Cash tylko wybranym klientom. Jednak chcemy, aby strona promocyjna Allegro Cash była otwarta dla wszystkich naszych klientów. Aby nie stracić Waszego zainteresowania, dajemy możliwość zgłoszenia chęci przystąpienia do programu. Jednak tylko wybrane osoby, które zgłosiły chęć przystąpienia do Allegro Cash otrzymają powiadomienie o możliwości złożenia wniosku.

Jeżeli nie masz przycisku [Chcę dołączyć] to znaczy, że już go wcześniej kliknąłeś. Mogło to być nawet kilka tygodni/miesięcy temu. W takim przypadku musisz po prostu jeszcze poczekać. Gdy tylko będzie możliwość uruchomienia Allegro Cash u Ciebie - otrzymasz od nas wiadomość e-mail.

   Paula
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
johnwilmot
#8 Zapaleniec#

u mnie przycisk "chcę dołączyć" jest aktywny - na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy klikałem w niego pewnie już z kilkanaście razy

 

a możesz zdradzić jakie są kryteria doboru do uczestnictwa w Allegro Cash?

oznacz moderatorów
toolpusher
#9 Pomysłodawca#

Na pewno się nie dowiesz. Trzeba być wybrańcem co najmniej jak Neo w Matrixie. Po prostu zwykła dyskryminacja klientów.  Są równi i równiejsi. Żenada.  Allegro jakis casting na wybrańców?

oznacz moderatorów
Agent555
#18 Luminarz#

Po prostu allegro dzieli uzytkownikow 

oznacz moderatorów
tomekmateusz
#8 Zapaleniec#

Na lepszy i gorszy sort. Skąd my to znamy… 

oznacz moderatorów
tomekmateusz
#8 Zapaleniec#

Powinno być kilka tygodni, miesięcy, lat… 

oznacz moderatorów
marcin0216
#7 Wielbiciel#

No widać trzeba zgłosić temat nierównego traktowania konsumentów do UOKiKu, skoro przez kilka miesięcy nie potraficie tego załatwić.

Pozdro

oznacz moderatorów
Draco
#7 Wielbiciel#

Od miesięcy mam ten przycisk, naciskam i nic. Ciągle jest, a ja ciągle nic nie dostaje. Zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba za dużo kupuje na allegro... Żeby było śmieszniej, allegro jest obecne na platformie letyshops i tam obecnie oferujecie 8.5% cashback... 

oznacz moderatorów
Robert_Mas
#1 Nowicjusz#

To ja z kolei mam pytania dwa:

1. Dlaczego w ogóle nie odpisujecie na wiadomości wysłane poprzez formularz kontaktowy dotyczący pomocy Allegro Cash? 

2. Dostaje SMSy aby ukończyć proces rejestracji w usłudze. Początkowo ta się nie udała, ponieważ miałem zablokowany pesel. Kiedy przechodzę z linka wysłanego SMSem cały czas ląduje na stronie poniżej. Jak dokończyć proces?

IMG_6945.png

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Robert_Mas Bardzo mi przykro, jednak nie jestem w stanie udzielić Ci odpowiedzi na forum. Poprosiłam o pilne zajęcie się Twoją sprawą. Mam nadzieję, ze tym razem otrzymasz szybko odpowiedź. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Petrus_Maius
#1 Nowicjusz#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dzień dobry,

jako klient powiem, że strasznie słabo to wygląda, że jedni mogą to aktywować, inni nie. Gdy pytamy czemu, to nie ma jasnej odpowiedzi tylko jakieś mgliste i enigmatyczne "wyjasnienia", że usługa nie jest dostępna dla wszystkich, że pracujemy nad rozwiazaniem i inne tego typu zamydlacze oczu... My klienci naprawdę nie jesteśmy na tyle infantylni by nie widzieć, że po prostu profilujecie klientów i tyle. Słabe tłumaczenia, psujace zaufanie do marki. Jako wieloletni Wasz klient jestem rozczarowany i nie rozumiem czemu nie mogę skorzystać z tej opcji.

oznacz moderatorów