Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, niestety allegro smart nie działa w rodzinie. Osoby usuwałem, dodawałem, czekałem dzień. Smart dla członków rodziny nie działa. Na stronach pomocy nie uzyskałem pomocy. Czytałem i postępowałem zgodnie z instrukcją allegro.
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Rozumiem lecz problem tkwi w tym że jak coś wrzucam w koszyk to nie ma możliwości kupienia z opcją SMART za przesyłkę widnieją koszta.
Fałszywy alarm. Już wszystko działa. Dziękuję bardzo za pomoc!
Pozdrawiam serdecznie.
Witam. Mam podobny problem. Dodałem do rodziny. Jest aktywowany ale drugi użytkownik nie ma aktywnego Smart.
Nick: RSplus
@bartek8767 Cześć! W tym wątku sprawa została już wyjaśniona. 😉 Członkowie grupy rodzinnej nie mogą dzielić się Smartem od 4.07.
@Rudi2012 sprawdziliśmy to i w Twoim przypadku to nie Ty jesteś organizatorem rodziny, Smart jest Ci udostępniany przez inną osobę. Jeśli chciałbyś udostępniać swojego Smarta innym osobom w rodzinie, to musieliby wszyscy ją opuścić, a Ty musiałbyś wysłać im osobne zaproszenia.
@bartek8767 już wyjaśniam 🙂 Wszystko działa poprawnie i udostępniasz Smart innym. Jednak osoby, które z niego korzystają również mają wykupioną tą usługę, która się kończy (dlatego widzą informację o wygasającym Smarcie). Dodana dzisiaj osoba również ma Smart, ale w okresie wypowiedzenia. Gdy Smart członków Twojego Allegro Family wygaśnie definitywnie to automatycznie zaczną oni korzystać z udostępnionej subskrypcji.
@la_nika Dziękuję za odpowiedź. Ile trwa okres wypowiedzenia? Z tego co wiem ta osoba nie ma już możliwości korzystania ze smarta
@bartek8767 Okres wypowiedzenia to 14dni.
@bartek8767 tak jak wskazał @LEW433 okres wypowiedzenia wynosi 14 dni. Jeśli ta osoba ma problem ze skorzystaniem ze Smart, to aby to zweryfikować potrzebuję login konta Allegro i numer oferty, w której próbuje dokonać zakupu (może kwota jest za mała albo sprzedający nie udostępnia Smart! w ofercie).
a czy gdy moj smart wygasa 17.08 to musze go jakos wypowiedziec zeby nie byl automatycznie przedluzony i zebym mogl korzystac ze smarta udostepnionego dla mnie przez czlonka rodziny?
@tight_drums nie musisz wypowiadać, ale jeśli masz podpiętą kartę płatniczą i tak opłaciłeś wcześniej Smart! to opłata za Smart! będzie pobrana automatycznie, więc aby tego uniknąć odepnij kartę płatniczą (jeśli jest podpięta).
Tutaj jeszcze informacyjnie, żebyś się nie martwił, że coś nie działa - Smart! masz opłacony do 17.08.2022, ale wygaśnie na Twoim koncie 1 września 2022 (bo obowiązuje jeszcze 14 dni od ostatniego opłaconego dnia).
Chciałbym podpiąć się pod ten wątek - mam identyczny problemu - udostępniam SMART dla rodziny - moje konto, jest kontem głównym. Jedna osoba posiada nielimitowane darmowe przesyłki w ramach SMART, dwie pozostałe (zaproszone) osoby już nie - co robię nie tak? Jakich danych potrzebują Państwo do weryfikacji mojego przypadku?
@Popielasty, podasz loginy tych dwóch osób, które nie mają tej opcji?
@Popielasty Widzę, że wskazane przez Ciebie osoby kupują z darmową dostawą w ramach Allegro Smart! Co widzisz w tej zakładce, w panelu "Jedna rodzina - jeden Smart!"? Czy jest tam informacja, że dzielisz się usługą z bliskimi?
Sprawdź też czy konta na pewno znajdują się na tej liście.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W zakładce widzę:
Dzielisz Smart! z bliskimi
Osoby znajdują się również na wskazanej liście, natomiast Piotr twierdzi, że miał tylko 5 możliwych zakupów SMART, dalej są płatne...
@Popielasty, Ci użytkownicy mają pakiet 5 darmowych dostaw Smart! przez 3 miesiące. Smart! użytkownika ma priorytet nad Smart! w Allegro Family. Oznacza to, że w czasie tych 3 miesięcy mogą oni widzieć komunikat o tym, że darmowe dostawy ze Smart! już się dla nich skończyły (po wykorzystaniu swoich 5 darmowych dostaw).
Mimo to mają udostępnionego Smart! w Allegro Family i powinni móc z niego korzystać. Czy to, że wspomniane przez Ciebie osoby nie mają możliwości korzystania z darmowych dostaw wiąże się tylko z tym, że widzą ten komunikat? Niech sprawdzą, czy przy zakupie kwalifikującym się do darmowej dostawy w ramach Smart! mogą z niej skorzystać. 🙂
@mr_oma Cześć, jesteś w stanie sprawdzić dlaczego moja rodzina nie może kupować z wykorzystaniem mojego smarta?
Cześć @Client:82771303 🙂 Sprawdziłam, że masz wykupione Allegro Smart Student, przykro mi, ale w ramach Allegro Family można dzielić się jedynie Allegro Smart! lub Smart! na Start.
Czesc, konto moje i żony jest powiazane w Allegro Family. Ja wczesniej wykupilem smart i oboje mieliśmy. Jakis czas temu żona wykupiła na kolejne 12m, ale teraz tylko ona ma smart, a ja nie. To zwykle Allegro Smart, sprawdzałem, że nie student.