anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro smart nie działa w allegro family

bartek8767
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, niestety allegro smart nie działa w rodzinie. Osoby usuwałem, dodawałem, czekałem dzień. Smart dla członków rodziny nie działa. Na stronach pomocy nie uzyskałem pomocy. Czytałem i postępowałem zgodnie z instrukcją allegro. 

Pozdrawiam i proszę o pomoc

oznacz moderatorów
70 ODPOWIEDZI 70

PapeNmwo
#7 Wielbiciel#

Rozumiem lecz problem tkwi w tym że jak coś wrzucam w koszyk to nie ma możliwości kupienia z opcją SMART za przesyłkę widnieją koszta. 

oznacz moderatorów

PapeNmwo
#7 Wielbiciel#

Fałszywy alarm. Już wszystko działa. Dziękuję bardzo za pomoc! 

Pozdrawiam serdecznie. 

oznacz moderatorów

RSplus
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam podobny problem. Dodałem do rodziny. Jest aktywowany ale drugi użytkownik nie ma aktywnego Smart. 

 

Nick: RSplus

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bartek8767 Cześć! W tym wątku sprawa została już wyjaśniona. 😉 Członkowie grupy rodzinnej nie mogą dzielić się Smartem od 4.07.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Rudi2012 sprawdziliśmy to i w Twoim przypadku to nie Ty jesteś organizatorem rodziny, Smart jest Ci udostępniany przez inną osobę. Jeśli chciałbyś udostępniać swojego Smarta innym osobom w rodzinie, to musieliby wszyscy ją opuścić, a Ty musiałbyś wysłać im osobne zaproszenia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bartek8767 już wyjaśniam 🙂 Wszystko działa poprawnie i udostępniasz Smart innym. Jednak osoby, które z niego korzystają również mają wykupioną tą usługę, która się kończy (dlatego widzą informację o wygasającym Smarcie). Dodana dzisiaj osoba również ma Smart, ale w okresie wypowiedzenia. Gdy Smart członków Twojego Allegro Family wygaśnie definitywnie to automatycznie zaczną oni korzystać z udostępnionej subskrypcji. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bartek8767
#7 Wielbiciel#

@la_nika Dziękuję za odpowiedź. Ile trwa okres wypowiedzenia? Z tego co wiem ta osoba nie ma już możliwości korzystania ze smarta

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@bartek8767 Okres wypowiedzenia to 14dni.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bartek8767 tak jak wskazał @LEW433 okres wypowiedzenia wynosi 14 dni. Jeśli ta osoba ma problem ze skorzystaniem ze Smart, to aby to zweryfikować potrzebuję login konta Allegro i numer oferty, w której próbuje dokonać zakupu (może kwota jest za mała albo sprzedający nie udostępnia Smart! w ofercie). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tight_drums
#7 Wielbiciel#

a czy gdy moj smart wygasa 17.08 to musze go jakos wypowiedziec zeby nie byl automatycznie przedluzony i zebym mogl korzystac ze smarta udostepnionego dla mnie przez czlonka rodziny? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tight_drums nie musisz wypowiadać, ale jeśli masz podpiętą kartę płatniczą i tak opłaciłeś wcześniej Smart! to opłata za Smart! będzie pobrana automatycznie, więc aby tego uniknąć odepnij kartę płatniczą (jeśli jest podpięta).
Tutaj jeszcze informacyjnie, żebyś się nie martwił, że coś nie działa - Smart! masz opłacony do 17.08.2022, ale wygaśnie na Twoim koncie 1 września 2022 (bo obowiązuje jeszcze 14 dni od ostatniego opłaconego dnia).  
 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Popielasty
#7 Wielbiciel#

Chciałbym podpiąć się pod ten wątek - mam identyczny problemu - udostępniam SMART dla rodziny - moje konto, jest kontem głównym. Jedna osoba posiada nielimitowane darmowe przesyłki w ramach SMART, dwie pozostałe (zaproszone) osoby już nie - co robię nie tak? Jakich danych potrzebują Państwo do weryfikacji mojego przypadku?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Popielasty, podasz loginy tych dwóch osób, które nie mają tej opcji? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Popielasty
#7 Wielbiciel#

@mr_oma

[edycja]
 
Proszę po odczytaniu tej wiadomości usunąć z niej powyższe adresy.
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Popielasty Widzę, że wskazane przez Ciebie osoby kupują z darmową dostawą w ramach Allegro Smart! Co widzisz w tej zakładce, w panelu "Jedna rodzina - jeden Smart!"? Czy jest tam informacja, że dzielisz się usługą z bliskimi?

Sprawdź też czy konta na pewno znajdują się na tej liście.

 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Popielasty
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

W zakładce widzę:

Jedna rodzina - jeden Smart!

Dzielisz Smart! z bliskimi

 

Osoby znajdują się również na wskazanej liście, natomiast Piotr twierdzi, że miał tylko 5 możliwych zakupów SMART, dalej są płatne...

 

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Popielasty, Ci użytkownicy mają pakiet 5 darmowych dostaw Smart! przez 3 miesiące. Smart! użytkownika ma priorytet nad Smart! w Allegro Family. Oznacza to, że w czasie tych 3 miesięcy mogą oni widzieć komunikat o tym, że darmowe dostawy ze Smart! już się dla nich skończyły (po wykorzystaniu swoich 5 darmowych dostaw).

Mimo to mają udostępnionego Smart! w Allegro Family i powinni móc z niego korzystać. Czy to, że wspomniane przez Ciebie osoby nie mają możliwości korzystania z darmowych dostaw wiąże się tylko z tym, że widzą ten komunikat? Niech sprawdzą, czy przy zakupie kwalifikującym się do darmowej dostawy w ramach Smart! mogą z niej skorzystać. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:82771303
#7 Wielbiciel#

@mr_oma Cześć, jesteś w stanie sprawdzić dlaczego moja rodzina nie może kupować z wykorzystaniem mojego smarta?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Client:82771303 🙂 Sprawdziłam, że masz wykupione Allegro Smart Student, przykro mi, ale w ramach Allegro Family można dzielić się jedynie Allegro Smart! lub Smart! na Start. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

KTradex
#8 Zapaleniec#

Czesc, konto moje i żony jest powiazane w Allegro Family. Ja wczesniej wykupilem smart i oboje mieliśmy. Jakis czas temu żona wykupiła na kolejne 12m, ale teraz tylko ona ma smart, a ja nie. To zwykle Allegro Smart, sprawdzałem, że nie student.

oznacz moderatorów