anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro SMART - nie widać, ze kupiłam nowy okres rozliczeniowy

MAMY ROZWIĄZANIE!
swallow_jaskolka
#1 Nowicjusz

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

Kupiłam nowy okres rozliczeniowy w allegro SMART korzystając z promocji w okolicach mikołajek, przelew poszedł 2025-12-02 (mam potwierdzenie przelewu w historii rachunku, jak potrzeba mogę do przesłać, w tym poście nie da się załączyć pliku pdf, załaczam zdjęcie tej transakcj, ale bez moich danych osobowych)

Nie widzę, żeby aktywował się nowy okres rozliczeniowy w tej usłudze na moim koncie.

Proszę o sprawdzenie i kontakt.

allegro SMART - swallow_jaskolka.jpg

potwierdzenie przelewu.jpg

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@swallow_jaskolka a na właściwym koncie sprawdzasz?

oznacz moderatorów
swallow_jaskolka
#1 Nowicjusz

Ale ja mam tylko jedno konto na Allegro

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@swallow_jaskolka aha. no cóż poczekaj na moderatorów.

Może płatność nie przeszła na którymś etapie

Bo email potwierdzający zakup tez nie otrzymałeś?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@swallow_jaskolka sprawdziłam to i masz dwa konta na Allegro, a Smart!  w tym roku wykupiłaś na tym drugim. Czy chcesz, abym podała jego login?
Wówczas będziesz mogła się na nie zalogować, zrezygnować ze Smart! (otrzymasz zwrot) i wkupisz go ponownie na właściwym koncie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
swallow_jaskolka
#1 Nowicjusz

Tak, poproszę - nie wiedziałam, że mam 2 konta.

Używam Allegro na laptopie (z  którego teraz pisze ) i czasem na telefonie w aplikajci. Myślałam, ze to 1 konto.

Porposzę o login, to zrobię tak, jak pan proponuje.

 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@swallow_jaskolka login masz na telefonie

tylko uważaj nie załóż 3 konta 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@swallow_jaskolka login konta to: Client:107723175.
A ze Smart możesz zrezygnować po zalogowaniu się na to konto tutaj

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
swallow_jaskolka
#1 Nowicjusz

To mam jeszcze jedno pytanie - jak się likwiduje konto?

Chciałabym mieć jedno konto i w telefonie i na laptopie (już zrezygnowałam ze SMARTA na tym telefonicznym i teraz chcę je zupełnie zamknąć i zalogować się tym, które mam na laptopie, które jest moim kontem głównym).

A tak na marginesie w ogóle nie miałam świadomości, że mam 2 konta, dzięki pomocy moderatorów w ogole zauważyłam, że mam ten problem.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@swallow_jaskolka możesz wypowiedzieć umowę na koncie, którego nie chcesz. 
Aby rozwiązać umowę z Allegro, wyślij nam ten wniosek (będąc zalogowaną na konto, które chcesz usunąć). Będzie to wypowiedzenie umowy, którą zawarliśmy z Tobą podczas rejestracji konta.
Po upływie 60 dni Twoja umowa z Allegro zostanie rozwiązana. Twoje dane usuniemy po upływie czasu, który wskazujemy w Polityce ochrony prywatności.


   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
swallow_jaskolka
#1 Nowicjusz

Bardzo dziękuję za profesonalną i szybką pomoc 🙂 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@swallow_jaskolka dziękuję i miłego dnia! 😊

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów