Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Kupiłam nowy okres rozliczeniowy w allegro SMART korzystając z promocji w okolicach mikołajek, przelew poszedł 2025-12-02 (mam potwierdzenie przelewu w historii rachunku, jak potrzeba mogę do przesłać, w tym poście nie da się załączyć pliku pdf, załaczam zdjęcie tej transakcj, ale bez moich danych osobowych)
Nie widzę, żeby aktywował się nowy okres rozliczeniowy w tej usłudze na moim koncie.
Proszę o sprawdzenie i kontakt.
@swallow_jaskolka a na właściwym koncie sprawdzasz?
Ale ja mam tylko jedno konto na Allegro
@swallow_jaskolka aha. no cóż poczekaj na moderatorów.
Może płatność nie przeszła na którymś etapie
Bo email potwierdzający zakup tez nie otrzymałeś?
@swallow_jaskolka sprawdziłam to i masz dwa konta na Allegro, a Smart! w tym roku wykupiłaś na tym drugim. Czy chcesz, abym podała jego login?
Wówczas będziesz mogła się na nie zalogować, zrezygnować ze Smart! (otrzymasz zwrot) i wkupisz go ponownie na właściwym koncie.
Tak, poproszę - nie wiedziałam, że mam 2 konta.
Używam Allegro na laptopie (z którego teraz pisze ) i czasem na telefonie w aplikajci. Myślałam, ze to 1 konto.
Porposzę o login, to zrobię tak, jak pan proponuje.
@swallow_jaskolka login masz na telefonie
tylko uważaj nie załóż 3 konta
@swallow_jaskolka login konta to: Client:107723175.
A ze Smart możesz zrezygnować po zalogowaniu się na to konto tutaj.
To mam jeszcze jedno pytanie - jak się likwiduje konto?
Chciałabym mieć jedno konto i w telefonie i na laptopie (już zrezygnowałam ze SMARTA na tym telefonicznym i teraz chcę je zupełnie zamknąć i zalogować się tym, które mam na laptopie, które jest moim kontem głównym).
A tak na marginesie w ogóle nie miałam świadomości, że mam 2 konta, dzięki pomocy moderatorów w ogole zauważyłam, że mam ten problem.
@swallow_jaskolka możesz wypowiedzieć umowę na koncie, którego nie chcesz.
Aby rozwiązać umowę z Allegro, wyślij nam ten wniosek (będąc zalogowaną na konto, które chcesz usunąć). Będzie to wypowiedzenie umowy, którą zawarliśmy z Tobą podczas rejestracji konta.
Po upływie 60 dni Twoja umowa z Allegro zostanie rozwiązana. Twoje dane usuniemy po upływie czasu, który wskazujemy w Polityce ochrony prywatności.
Bardzo dziękuję za profesonalną i szybką pomoc 🙂
@swallow_jaskolka dziękuję i miłego dnia! 😊