anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak środków

Pawelecv
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry od kupującego dostałem informację że pieniądze zostały zwrócone ale nie mam ich na koncie proszę o kontakt 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Pawelecv  dopytaj sprzedającego kiedy zlecił zwrot i napisz jaka była forma płatności

oznacz moderatorów

Pawelecv
#7 Wielbiciel#
  • Screenshot_2025-01-15-13-57-46-920_com.google.android.apps.messaging.jpg

Screenshot_2025-01-15-13-57-55-243_com.google.android.apps.messaging.jpg

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Pawelecv obrazków do momentu zatwierdzenia przez moderatorów nie widzimy.

Możesz opisać sytuacje lub czekać

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Pawelecv sprzedający zwrócił Ci wpłatę 10 stycznia, zwrot zaksięgował się poprawnie, ale zamówienie zostało opłacone z Allegro Pay, więc jeśli nie opłaciłeś tego zakupu w Panelu Allegro Pay, to zwrot sprzedającego pokrył koszt tego zakupu. 
Jeśli zdążyłeś spłacić zamówienie to na koncie powstała nadpłata, może zostać wypłacona na Twoje konto jeśli w Panelu masz uzupełnione konto do wypłat (opcje > zarządzanie nadpłatami). 
Jeśli konieczne będzie sprawdzenie szczegółów tej spłaty, napisz proszę do nas za pomocą formularza, Doradca Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości będzie mógł Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów