Brak płatności przez mtransfer w mbanku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od 2 dni nie widzę usługi mtransfer. Jest tylko mBank API co powoduje że przy płatności z karty kredytowej pobiera prowizję. Czy brak usługi jest chwilowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Gronck Sprawdzałeś, czy problem występuje również w innych przeglądarkach?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podepnę się do wątku - dzisiaj też nie ma mtransferu (jest API). Sprawdzone na dwóch przeglądarkach. Proszę o informację kiedy mtranfer zostanie przywrócony. Sprawa jest pilna, chcę sfinalizować zakup, a nie mogę dokonać płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BAJKA-BB Cześć, skontaktuję się z operatorem płatności i dopytam o tę sytuację. Może to wynikać z jakiejś przerwy technicznej w banku, zatem jeśli zakup jest pilny, spróbuj skorzystać z innej metody płatności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję i czekam na info. Mtransfer ogólnie działa, korzystałam dzisiaj. Na allegro niestety nadal jest tylko API mbanku, przed chwilą próbowałam ponowić płatność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BAJKA-BB Cześć, mTransfer jest już widoczny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przed chwilą zapłaciłam za zakupy. Niestety nadal nie było mtransferu. Musiałam skorzystać z API.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj robiłam kolejne zakupu i mtransferu nadal nie ma. Proszę o jednoznaczne wyjaśnienie sprawy. Nie zamierzam dalej korzystać z API (zupełnie inne opłaty w banku), więc przed zakupem chcę wiedzieć czy będę mogła zapłacić zgodnie ze swoimi preferencjami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BAJKA-BB Właśnie ponownie to sprawdziłam i bez problemu można opłacić zakupy za pomocą mTransferu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam jak sprawdzić tego kolejny raz, bo musiałabym coś kupić. Przy transakcji opłaconej o 8.38 mtransferu nie było...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mTransfer nie działa. Proszę o informację czy problem jest po stronie allegro czy mBanku i kiedy (czy w ogóle) zostanie to naprawione.
@ko_alka napisał(a):@BAJKA-BBWłaśnie ponownie to sprawdziłam i bez problemu można opłacić zakupy za pomocą mTransferu:
mTransfer nie działa:
Proszę o wyjaśnienie czy błąd jest po stronie allegro czy mBanku oraz kiedy (i czy w ogóle) zostanie to naprawione!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@BAJKA-BB Kiedy w formularz dostawy wybiera się mBank, system poprawnie przekierowuje na stronę mBank, zatem po naszej stronie jest ok. My odpowiadamy za poprawne przeniesienie na stronę banku, dalsze kroki są po stronie banku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W aplikacji mobilnej również nie dziala mTransfer. Sprawdźcie co jest grane u dostawcy usługi Przelewy24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alkanie wprowadzaj, proszę, w błąd. Skontaktowałam się z PayPro - dostępne formy płatności są uzgadniane pomiędzy PayPro i allegro:
PayPro samo na pewno nie wyłączyło mTransferu, zostało to uzgodnione z allegro. Proszę o informację czy to są jakieś chwilowe testy czy mTransfer został wyłączony na stałe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podłączam się. U mnie też nie działa mtransfer. Nie uśmiecha mi się bulić mbankowi po 1,5 zł za każdy przelew.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałam odpowiedź od Allegro Kontakt - trwają testy, które mogą skutkować brakiem mTranfer. Nie wiadomo kiedy się zakończą.
Ja w takim razie testuję zakupy poza allegro:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam!
No właśnie, czy wreszcie zostanie to uporządkowane? Problem z brakiem możliwości płatności MTRANSFEREM trwa od miesięcy. A może trzeba zmienić bank, albo platformę zakupową??? Proszę powiedzieć to ja to zrobię, bo utrudnia mi to funkcjonowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Załóż nowe konto. "Testy" polegają na wyłączeniu mTransferu na wybranych kontach - zapewne tych, które zbyt często z tego korzystały. Odpowiedzi modów to ściema.
[edycja]
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest 12 kwietnia od wczoraj też to samo z mtransfer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy ktoś może w końcu OSTATECZNIE wyjaśnić temat!
mTransfer przez chwilę się pojawił, dzisiaj znowu tylko API. Robiłam duży zakup i poniosę wysokie koszty bankowe. Gdybym wiedziała, że ZNOWU nie ma mTransferu na pewno nie skorzystałabym przy tym zakupie z allegro. Tak nie może być, że dopiero w momencie finalizacji transakcji dowiaduję się, że nie mam jak zapłacić. Mam anulować zakup i przepraszać sprzedawcę? Trochę za poważna jestem na takie zachowania.
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »