Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem z przesyłką AD01153TN0. Dostaje rano smsa, że paczka w punkcie, aplikacja pokazuje to samo. Po pracy około 17 idę tam, wstukuje kod, a tam pusta skrytka. DHL na infolinii paczkomatów mówi, że prawdopodobnie paczka była zbyt duża ale wiecej pomocy tylko na innych infoliniach DHL. Od tej pory już totalna bezradność - na infoliniach boty, brak wpływu na sterowanie paczką, tak jak to ma miejsce gdy zamawia się bezposrednio przez przewoźnika. Procedury, reklamacje, nerwy i strata czasu. Proces totalnie niefunkcjonalny. Prośba o pomoc w tej sprawie, żeby chociaż przekierować tę paczke do domu, bądź głupi telefon do kuriera to wyjde do tego paczkomatu, bo mam z 50 metrów. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:48242398 Poprosiłam o sprawdzenie co dzieje się z tą przesyłką. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@Client:48242398 Otrzymasz od nas wiadomość mejlową w tej sprawie (korespondencja nr 54304394). Postaramy się pomóc.
Dziękuje za pomoc, czekam niecierpliwie.