anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu inpost

ffactory
#8 Zapaleniec#

Cześć! 

Zwróciłam dziś rano przedmiot w ramach darmowego zwrotu smart - do paczkomatu. Po włożeniu paczki nie dostałam żadnego potwierdzenia nadania, ani mailem ani smsem. Wydaje mi się że kiedyś przychodziło od razu takie potwierdzenie. 

Po wybraniu "szczegóły zwrotu" na allegro paczka cały czas oczekuje na nadanie. 

Czy już się martwić? 🙂 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@ffactory, podasz proszę numer zamówienia, które zwróciłaś? 🙂  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

ffactory
#8 Zapaleniec#

Bardzo proszę

6519e802-82b9-11ec-a479-a9ef18022027

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@ffactory, widzimy, że nadałaś tę paczkę. 🙂 Jej numer to: 600000569285738024724380. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

ffactory
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, też mam ten numer w aplikacji allegro, ale po wpisaniu w śledzenie jest cały czas informacja że paczka jest przygotowana przez nadawcę. Nie ma żadnego śladu po nadaniu 😞

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@ffactory@ffactory, weryfikuję, z czego mógł wynikać fakt, że nie otrzymałaś powiadomień, które powinnaś dostać. 🙂  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@ffactory, otrzymałam informację o @InPost, że paczkomat nie zarejestrował u nich poprawnie nadania, stąd status na stronie śledzenia to wciąż "przygotowana przez Nadawcę". Natomiast zostały podjęte odpowiednie kroki w celu dalszego procesowania przesyłki i jej poprawnego odebrania przez kuriera. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@mr_oma 
Allegro twierdzi, że nie widzi przesyłki jako nadanej do czasu wyjęcia jej z paczkomatu nadawczego przez kuriera.
To jednak widzicie przesyłki jako nadane już tylko po wygenerowaniu etykiety lub umieszczeniu w paczkomacie nadawczym czy nie ?

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

marcin2311
#8 Zapaleniec#

Witam, również nie dostałem potwierdzenia nadnia zwrotu paczki z opcji SMART, a status zwrotu to : Zwrot zgłoszony.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@marcin2311 czy możesz podać numer zamówienia, które zwracałeś? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ffactory a jesteś pewny, że włożyłeś w odpowiednią skrytkę ,która się otworzyła? Wygląda jakbyś włożył w zła skrytke

oznacz moderatorów

ffactory
#8 Zapaleniec#

Włożyłam w tą która się otworzyła - nie miałam możliwości włożyć w inną 🙂 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ffactory Widzę, że dotąd status przesyłki się nie zmienił. W tej sytuacji proszę Cię o bezpośredni kontakt z Inpost. Mam nadzieję, że problem uda się szybko rozwiązać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@nat_not 
Jeżeli to była przesyłka w ramach SMART! (czyli taką którą zarządza Allegro) to kontakt bezpośredni powinien być z Allegro (Umowę z InPostem na przesyłki SMART! zawarło Allegro, a Kupujący zawarł umowę na SMART! z Allegro), a zwłaszcza w przypadku gdy Allegro (w osobie @mr_oma ) potwierdziło Autorce wątku: "widzimy że nadałaś tę paczkę". 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

ffactory
#8 Zapaleniec#

Czy już udało się coś wyjaśnić? Dzwoniłam w piątek na infolinię inpostu i podobno poszło zlecenie przeszukania paczkomatu. Miałam dostać informację zwrotną czy udało się zlokalizować paczkę czy też nie.

Póki co nie dostałam żadnej wiadomości i podejrzewam że w ogóle zostanę przez inpost zignorowana. Na chwilę obecną nie mam ani zwracanego towaru ani pieniędzy ani też jakiegokolwiek potwierdzenia że paczka została nadana. 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@ffactory Paczkomat nadawczy został przeszukany przez kuriera za przesyłką. Przesyłka nie została zlokalizowana.

W zaistniałej sytuacji sugerujemy złożenie oficjalnej reklamacji.

W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia.

oznacz moderatorów

ffactory
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za wiadomość - reklamacja została złożona. Czekam na rozpatrzenie 

oznacz moderatorów

ffactory
#8 Zapaleniec#

Witajcie ponownie.

Być może ktoś w przyszłości również będzie miał taki problem więc już mówię jak się zakończyło.

Złożyłam reklamację, inpost ostatniego dnia rozpatrzył ją pozytywnie i 2 dni później dostałam odszkodowanie (o wartości odsyłanych przedmiotów).

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję wszystkim za zaangażowanie w temat 😉 temat do zamknięcia 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@ffactory 
Dziękujemy za podzielenie się ze Społecznością efektem końcowym podjętych działań.
Zdecydowanej większości pytających zwykle brakuje odwagi (chęci ?) aby wrócić tu i podsumować otworzony przez siebie temat.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

Paczkomat nadawczy został przeszukany przez kuriera za przesyłką. Przesyłka nie została zlokalizowana.

@ffactory 
Ostatnimi, którzy widzieli Twoją przesyłkę byli pracownicy Allegro: "widzimy że nadałaś tę paczkę". 
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/brak-potwierdzenia-nadania-zwrotu-inpost... 

Zgłoszenie dotyczące zwrotu w ramach SMART! : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e&subjectId=2ce68f3d-a... 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów