Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
w piątek powinienem otrzymać przesyłkę do One Boxa. Nagle dostaje serie powiadomień że przesyłki nie udaje się dostarczyć i że zostały odesłane do nadawcy. Tego samego dnia zakładam dyskusje że sprzedającym i dostaje informacje że wysyłają nowe przesyłkę bez wyjasnienia dlaczego i że będzie w poniedziałek. W moich zakupach widać 3 przesyłki, zupełnie nie wiem dlaczego z czego właśnie jest nowa i niby do mnie jedzie.
Dziś w dyskusji dostaje wiadomość że przesyłka została odebrana. W aplikacji w siedzeniu przesyłki widać status że przesyłka została odebrana.
Ja natomiast nie dostałem żadnego powiadomienia z One Boxa że jakaś przesyłka w ogóle czeka na odbiór. Ani w aplikacji Allegro, ani mailowo ani SMS. Nie mam żadnych powiadomień o tej przesyłce. Nie mam nic.
Zupełnie nie rozumiem co tu się dzieje, ale cała sytuacja jest dla mnie mocno podejrzana.
Najnowsza przesyłka ma numer A000MTT8J0
Czy możecie pomóc?
zadzwoń lepiej: 616 306 997
Dziękuję, na infolinii pomogli rozwiązać problem. Sprzedający totalnie nie ogarnął rzeczywistości. Przesyłka przekraczała gabaryty One Boxa i została utworzona nowa przesyłka zwrotna, którą sprzedający podał mi jako nową przesyłkę dla mnie. I dziś ta przesyłka zwrotna wróciła do sprzedającego, a ten omyłkowo informował mnie że odebrałem przesyłkę (a to on ja odebrał u siebie).
Poprosiłem o zwrot pieniędzy.
@Client:39982706 Cześć, najlepiej zadzwoń pod numer 616 306 997, podaj numer zamówienia i numer przesyłek. 🙂