Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli chcesz zwrócić uszkodzony produkty a przedsiębiorca piszę ci że nie ma aktualnego produktu ma prawo do wysłania środku bez twojej zgody?
uszkodzony przedmiot = reklamacja = przy pierwszej reklamacji o formie rozpatrzenia decyduje sprzedawca, więc tak może zrobić zwrot środków
Ma takie prawo, niestety.
@Client:107240700 Tak, przy pierwszej reklamacji to sprzedawca decyduje czy zwraca środki, wymienia towar czy naprawia. Pomysł UE.
@Client:107240700 sprzedawca zastosował po prostu 2 artykuły ustawy o prawach konsumenta.
Art. 43d ust. 2
(...) Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
A to prowadzi do art. 43e ust. 1:
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
@AGD-RTV-IT Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem - to Twój problem. Po pierwsze, nikt nie napisał tutaj, że cyt: "Wskażcie w ustawie o prawach konsumenta, w zapisach o niezgodności towaru z umową, ten mówiący o tym, że tylko przy pierwszej reklamacji sprzedawca decyduje." Niczego ci nie będę wskazywał. To co zaznaczyłem na czerwono, to sobie sam wymyśliłeś. Po drugie, autor wątku pytał się o pierwszą reklamację, więc co nas interesuje 2,3 czy 10 reklamacja i tok postępowania?Skoro autor wątku pyta się o pierwszą reklamację, to mówimy o pierwszej.
@AGD-RTV-IT Skąd wziąłeś to magiczne "tylko", wskaż nam je w postach.