Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zwróciłem produkt kupiony w smart, natomiast jedyna opcja zwrotu to zwrot na własny koszt. Dodatkowo jest informacja o jakimś problemie DPD pickup. Dostawa była kurierem. Przedmiot to fotelik samochodowy. Waga to 10kg, ale gabaryt na tyle duży, że nie można paczkomatem. Mam czekać na naprawę systemu czy podeślą mi Państwo jakiś inny kod do nadania kuriera?
@michukrot Czy aby na pewno był to zakup z metodą dostawy SMART? W szczegółach tego zakupu przy metodzie dostawy wyświetla się logo SMART?
Druga sprawa - nawet jeśli była to dostawa kurierem w SMART to zwrot zawsze będzie w punkcie pickup lub na poczcie.
@michukrot ostatnio pojawiały się problemy z możliwością generowania zwrotów przez allegro.
Podaj numer zamówienia i poczekaj na moderatorów może coś będą wstanie więcej napisać. Może być jak pisze komis-bell przesyłka mogła być za darmo w ramach wysyłki sprzedawcy a nie w ramach pakietu smart.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@michukrot Zamówienie 64e91e80-cbaf-11f0-a3ba-c543c05f24ec nie jest Smart. Darmową dostawę w tym wypadku zapewnił sprzedawca. Koszty zwrotu są w tym wypadku po Twojej stronie.
racja, byłem przekonany, że to było smart, ale gwarancja najniższej ceny i darmowa wysyłka dostawcy musiała mnie trochę zmylić. 😉 Rozumiem, że muszę nadać zwrot sam, ale czy nadal nie mam opcji płatnej z DPD pickup od razu przez Allegro? Chodzi mi o ten wyświetlany błąd o DPD pickup.
@michukrot Przykro mi, ale awaria wciąż trwa. Proszę, zajrzyj do tego wątku w kwestii otrzymania etykiety.