anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałam monet

Prakseda_08
#7 Wielbiciel#

Podczas akcji do 21 maja zrobiłam zakupy za łącznie ponad 500 zł ( produkty oznaczone Smart Only ) ,według regulaminu promocji powinnam otrzymać 30 monet. Jednak nie otrzymałam ich, dlaczego ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Prakseda_08 Podaj proszę numery zamówień, za które miały zostać przyznane monety.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Prakseda_08
#7 Wielbiciel#

ecf9f9b0-f480-11ed-94ea-77c405f01ff1

 

46b2b9b0-f481-11ed-b9a8-1bd26cd2e18e

 

aecdeb90-f482-11ed-bd9b-9fbf4dc59905

 

5e7f1a20-f481-11ed-8f69-75f9320c8ec9

 

7c5ae420-f4db-11ed-94ea-77c405f01ff1

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Prakseda_08 monety zostały Ci przyznane, zobaczysz je tutaj

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MONKAR-RM
#7 Wielbiciel#

Też nie otrzymałam monet.  

NUMER ZAMÓWIENIA

47266eb0-f624-11ed-a574-737d6ddf9517
Prosiłam o pomoc w innym poście, moderatorka poprosiła o numer zamówienia ale nie udzieliła odpowiedzi. Mineło już kilka dni!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MONKAR-RM poproszę Cię jeszcze o cierpliwość konsultuj tę sprawę i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MONKAR-RM przykro mi, ale w zakupionej 19 maja 2023 ofercie nie było oznaczenia Smart! only, jedynie Smart! week i dlatego monety nie zostały przyznane. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów