Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Podczas akcji do 21 maja zrobiłam zakupy za łącznie ponad 500 zł ( produkty oznaczone Smart Only ) ,według regulaminu promocji powinnam otrzymać 30 monet. Jednak nie otrzymałam ich, dlaczego ?
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Prakseda_08 Podaj proszę numery zamówień, za które miały zostać przyznane monety.
 
					
				
		
ecf9f9b0-f480-11ed-94ea-77c405f01ff1
46b2b9b0-f481-11ed-b9a8-1bd26cd2e18e
aecdeb90-f482-11ed-bd9b-9fbf4dc59905
5e7f1a20-f481-11ed-8f69-75f9320c8ec9
7c5ae420-f4db-11ed-94ea-77c405f01ff1
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Prakseda_08 monety zostały Ci przyznane, zobaczysz je tutaj.
 
					
				
		
Też nie otrzymałam monet.
NUMER ZAMÓWIENIA
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@MONKAR-RM poproszę Cię jeszcze o cierpliwość konsultuj tę sprawę i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@MONKAR-RM przykro mi, ale w zakupionej 19 maja 2023 ofercie nie było oznaczenia Smart! only, jedynie Smart! week i dlatego monety nie zostały przyznane.