Dyskusja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej Wszystkim.
Mam problem. Czekałam na zamówienie tydzień czasu, w końcu zgłosiłam do allegro, bo ze sprzedawcą brak kontaktu tylko automatyczna odpowiedź. W dyskusji konsultantka allegro dała kolejną szansę, aby sprzedawca wysłał przedmiot lub zwrócił pieniądze( ostateczny termin do dzisiaj). Teraz kolejny, inny konsultant daje szansę na kolejne trzy dni. Dla mnie to jakaś kpina, jestem wkurzona, bo sprzedawca dalej się w ogóle nie odzywa, tylko ustawił inną automatyczną odpowiedź. Dla mnie to allegro niechce pomóc w ogóle! Macie jakieś pomysły, gdzie mogę to zgłosić, aby ktoś mi wreszcie pomógł odzyskać pieniądze i ukarać tego cwaniaka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgodnie z regulaminem Allegro, dyskusję możesz odznaczyć jako nierozwiązaną po 14dniach i tak musisz uczynić jak do tego czasu nie zostanie rozwiązany problem, wówczas dostaniesz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę do AP.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za odpowiedź. A można to zgłosić gdzieś poza allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do sądu można iść, ale teraz chyba mamy jakiś dualizm prawny i różnie się to może skończyć, zwłaszcza w przypadku odwołania do SN