Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry. Chce zwrocic towar (opony), który przyszedl do mnie z czterema etykietami. Dokonując zwrotu otrzymałem tylko jedną etykietę. Co mam dalej zrobić?
Kupiłem opony i ze względu na pomyłkę ze strony Sprzedajacego musze je zwrocic. Zrobilem zwrot ale dostalem tylko jedną etykietę zamiast czterech.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy moge prosic o brakujące 3 etykiety?
@paweldyrda chodzi o zamówienie nr 590439c1-c3ed-11f0-aebc-15fc4cdb1e3d?
Widzę, że w ramach zwrotu wygenerowałeś 4 etykiety, rozumiem, że problem już rozwiązany?