Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka numer 634400428443195130455360 nadana 24.06 od tego czasu buja się po oddziałach, proszę o pomoc @InPost
zgłaszałeś interwencję ? musisz to zrobić , być może etykieta się odarła i leży w niedoręczalnych
@AgaWan93 otrzymałam informację, że przewoźnik skontaktował się w tej sprawie z nadawcą, ponieważ wystąpiły nieprawidłowości podczas procesowania. Oddział podjął kontakt e-mail z Nadawcą (było to 25.06.2024r.). W tej sytuacji napisz proszę w tej sprawie do sprzedającego, wystarczy, że odpisze na e-mail od InPostu.
Kontaktowałam się ze sprzedającym, twierdzi że on wysłał paczkę i mam kontaktować się z przewoźnikiem
@AgaWan93 Kupowałaś u prywatnego sprzedawcy czy u przedsiębiorcy ?
U przedsiębiorcy
@AgaWan93 zwróć mu uwagę , że to on odpowiada za przesyłkę do chwli jej doręczenia ,jak będzie się stawiał użyj bata / dyskusja /
a czemu ona po prostu nie wróci do nadawcy??
Dobre pytanie, może @InPost się kiedyś odniesie. Sprawa jest o tyle nieciekawa że zamówiny towar to częściowo towary spożywcze a są upały
@AgaWan93 paczka pewnie jest na oddziale , przewoźnik potrzebuje informacji od sprzedawcy , otrzyma je to ruszy dalej , miałem ze 2 razy historię z odartą etykietą ,ale szybko reagowałem na wiadomości od Inpost , w sumie z 1 dniowym opóźnieniem przepakowana paczucha trafiała do rąk klienta , zwykle chodzi o weryfikację zawartości
@AgaWan93 Co ten sprzedający wypowiada, on odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania w myśl prawa. załóż mu dyskusje a zaraz zareaguje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Jest zakaz wysyłki artykułów spożywczych (z pewnymi wyjątkami). Do tego w przypadku usługi Allegro Inpost... nie ma gwarantowanego terminu doręczenia, tak więc nie ma mowy o opóźnieniu przesyłki.
A co do przesyłki, to stroną dla przewoźnika jest nadawca.