Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam artyk który nie był zgodny z opisem a drugi wyglądał na używany, termin odesłania mina. Miałam pęknięty palec, nie chodziłam. Nie miał monkyo wysłać. Jak zrobić by darmowo nadal zwrócić dany towar przez Smart? Są przecież sytuację losowe nie każdy ma rodzinę.
Już zgłoszony zwrot. Napisałam że nie odesłana zwrotu bo nie mogłam, chodzenie o kulach odpadało przez chore dłonie.
@7JOANA7 sprzedawcy również mają sytuacje podbramkowe , a klieci bez zrozumienia walą negatywy zakłądają dyskusję czasem doprowadzają do blokady konta sprzedażowego niejednokrotnie jedynego źródla dochodu sprzedawcy .
Dogaduj się z tym , kto Ci to sprzedał
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
To nie jest odpowiedź do mojego pytania jak co się nudzić idź odpisuj do swojego sklepu!!!
@7JOANA7 Generalnie raczej nie jest możliwy zakup antyku który nie był używany (:
Jeśli cokolwiek jest niezgodne z opisem w ofercie należy złożyć sprzedającemu reklamację na podstawie rękojmi.
Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie i uznanie bądź odrzucenie reklamacji ale może się wstrzymać z jej rozpatrzeniem do czasu odesłaniu mu towaru. Jeśli nie odeślesz towaru to może on odrzucić reklamację lub też może ją uznać bez jego odsyłania, Możliwości jest sporo.
Jeśli uzna reklamację to ma on obowiązek zwrócić Ci koszty wysyłki.
Nie antyk tylko artykul, ucięło resztę słowa bo allegro się tnie.
I był zgłoszony zwrot z tytułu niezgodności z opisem a nie reklamacja to jest różnica przecież
@7JOANA7 Na niezgodność z opisem składa się reklamację. Sam zwrot jako odesłanie to tylko czynność.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ale nie mogę tego zrobić bo wisi nieodesla u zwrot. ZADALAM pytanie co teraz mogę zrobić a nie co powinnam wtedy!
@7JOANA7 odeślij do sprzedawcy jako reklamacje. Po uznanej reklamacji sprzedawca powinien zwrócić wszystkie poniesione przez Ciebie koszty.
@7JOANA7
Wysłałaś oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (wypełniłaś formularz ZWROTu) to masz obowiązek odesłać rzecz do sprzedawcy (zwrócić ją) w terminie nieprzekraczającym 14 dni od daty złożenia oświadczenia.
Chyba, że zakup nie był zakupem konsumenckim to nie musisz odsyłać, a sprzedawca nie musi przyjmować Twojego oświadczenia - bo w takiej sytuacji nie powoduje żadnych skutków prawnych.
Zgodnie z przepisami konsument ponosi koszt zwrotu (zapakowanie, odesłanie, etc.) chyba że ktoś (np. sprzedawca albo Allegro) zobowiąże się do poniesienia tego kosztu.
@Client:44052296
Złożenie reklamacji na przedmiot, od zakupu którego złożono oświadczenie o odstąpieniu - jest nieskuteczne.
Jeśli minęło ponad 2 tygodnie od zakupu to artykuł mógł być równie dobrze używany przez ciebie. Taka reklamacja na 90% zostanie odrzucona.
Może pomyśl zanim coś napiszesz - niezgodny z opisem = nie do wykorzystania przeze mnie wiet leży nieużywane. Prosta logika. Takie oskarżenia zucaj sam na siebie a nie na innych. Zanim coś napiszesz zadaj pytanie konkretne może co to było czy można było inaczej wykorzystać a nie odrazy oskarżenia 🤦 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@7JOANA7 Rozumiemy Twoją trudną sytuację a @pinkpink11 Ma na myśli to, że jeśli towar faktycznie był używany a zostało to zgłoszone po dłuższym czasie a nie od razu to sprzedający ma solidne podstawy do odrzucenia takiej reklamacji.
Aczkolwiek nie ma co gdybać tylko trzeba złożyć reklamację.
Pisałam już, że zgłoszenie zwrotu do zakupu na allegro odrzuca możliwość złożenia reklamacji. Tos tu już napisał jak jest odstąpienie od umowy nie ma reklamacji.
Poza tym on gdyba i snuje podejrzenia. Ja mam zdjęcia po wyciągnięciu towaru z paczki że już wygląda na używane więc takie dostałam. Wystarczy logicznie pomyśleć, jak coś jest nie takie robi się zdjęcie odrazy i jakbym chociaż odesłała po miesiącu wystarczy porównać zdjęcia i będzie widać że jest nie używane. Zgłosiłam sprzedawcy ale on się nie poczówa do odpowiedzialnosci. Wysyłam email i dzwoniłam, zero odpowiedzi. Już tak miałam i chamsko twierdzą że e-maila nie dostali.
@7JOANA7
Pisałam już, że zgłoszenie zwrotu do zakupu na allegro odrzuca możliwość złożenia reklamacji.
Zgłoszenie zamiaru ZWROTu (czyli odesłania) rzeczy - nie "odrzuca" możliwość złożenia reklamacji.
Wprost przeciwnie: wybierając ZWROT należy wskazać powód odesłania: ODSTĄPIENIE albo REKLAMACJA.
Wybrałaś opcję ODSTĄPIENIE (z Art. 27 UoPK). Bardzo nierozsądnie ponieważ w takiej sytuacji kupujący odpowiaqda za stan odsyłanej rzeczy (nie składając reklamacji na stan rzeczy otrzymanej przyjmuje się, że otrzymana rzecz była zgodna z ofertą), a sprzedawca może zwrócić kwotę pomniejszoną - taką jaką wartość przedstawia sobą rzecz w chwili otrzymania jej przez sprzedawcę z powrotem.
Przykro nam, że padłaś ofiarą formularza ZWROT-u opracowanego przez Allegro jednak nawet wadliwość formularza nie zwalnia z konieczności znajomości prawa z którego chce się skorzystać i związanych z dokonanym wyborem obowiązków Kupującego.
@7JOANA7 Po pierwsze- naucz się wypowiadać z odrobiną kultury a po drugie- nie ma żadnego znaczenia co to było. Jeśli rzecz przyszła używana to takie sprawy zgłasza się od razu i nikogo nie obchodzą Twoje prywatne sprawy w takiej sytuacji.
@7JOANA7 Cześć! 🙂 Mam nadzieję, że jakoś dochodzisz do siebie po pękniętym palcu, bardzo współczuję i życzę zdrówka 😞
Na odstąpienie od umowy jest 14 dni, kolejne 14 dni jest na odesłanie produktu. Czy wszystkie te terminy już minęły? Jeśli tak, to niestety nie będzie możliwości wygenerowania etykiety do darmowego zwrotu. Dodatkowo Sprzedający po 14 dniach nie ma obowiązku przyjęcia od Ciebie zwrotu. W tym przypadku najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się ze Sprzedającym i wyjaśnisz mu swoją sytuację. Jeśli zgodzi się na zwrot po terminie, będziesz musiała odesłać towary na swój koszt.
Jeśli jednak złożysz Sprzedającemu reklamację (z powodu niezgodności z opisem) będziesz mogła odesłać produkty. Wtedy Sprzedający będzie musiał rozpatrzyć reklamację i wydać decyzję. Jeśli Sprzedający uzna reklamację, wtedy zwróci Ci koszty odesłania towaru.
Nie ma opcji w tym zakupie złożenia reklamacji bo jest zgłoszony zwrot. Sprzedający nie pocztowa się do poniesienia kosztów
@7JOANA7 Kiedy dokładnie przesyłka została odebrana i kiedy zgłosiłaś 'zwrot'?