Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam smart w styczniu więc powinnam z niego korzystać przez rok a dzisiaj się okazało ze nie mam wcale smarta.
@Client:92794864 Jeśli kupiłaś Smart na rok i za niego zapłaciłaś, usługa musi być aktywna. Sprawdź na stronie główniej Allegro, w prawym górnym rogu przy swoim imieniu, czy masz "Jesteś Smart". Jeśli nie, sprawdź na innych swoich kontach, być może kupiłaś z innego konta.
@Client:92794864 Przypadkiem nie zalogowałaś się na inne konto? Zapytaj na czacie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d
A może aktywowałem tylko pakiet startowy. Pięć darmowych przesyłek Smart i już je wykorzystałeś
@Client:92794864 sprawdziłam Twoje konta i Smart! masz wykupiony od 7 lutego 2021 do 7 lutego 2022, ale nie na koncie z którego piszesz tylko na drugim 🙂 Czy teraz wszystko się zgadza?