anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier rzuca paczki przez płot

Client:28053245
#9 Pomysłodawca#

20230502_095020.jpg20230502_095101.jpg

 

Gdzie mogę zgłosić naganne potraktowanie paczki przez kuriera DPD (jako opcja w SMART)? 30kg paczka została nad ranem przerzucona przez płot mimo obecności zamawiającego w domu - telefon nie dzwonił, dzwonek też, przerzucił przez płot ciężką paczkę tak, że spadła na pręt blokujący bramę i znalazłem ją w takim stanie. Płacę SMARTA, żeby mieć darmową dostawę, a dostaję paczki w tej formie, nosz kurna...

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Też tak miałem z tą firmą że paczki z karmą dla psa były przez płot podane ale na szczęście nic nie uległo uszkodzeniu . Składaj reklamację jak masz zastrzeżenia ,odbiór powinien być przez Ciebie podpisany a kurierzy często to robią sami za odbiorcę bez jego wiedzy .

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

smart czy nie-Smart, nei ma znaczenia, to nie powinno mieć miejsca.

Ja bym zgłosiła bezpośrednio w swoim oddziale doręczającym. Oni znają kurierów, ich rejonizacje i nawet jeśli nie znasz personaliów swojego kuriera (a znasz, bo dostajesz awizację rano, że kurier o imienu x i nr tel. podejmuje próbę doręczenia) , to oni sobie do tego dojdą.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28053245 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie bezpośrednio z oddziałem DPD, który realizuje dostawy w Twojej okolicy? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak Smart to Allegro także jest stroną, czy się mylę?

oznacz moderatorów

Client:28053245
#9 Pomysłodawca#

Właśnie w tym problem, że nie mogę znaleźć żadnych informacji, gdzie ten kontakt znaleźć. Na stronie z reklamacjami mają protokół szkody, ale paczkę sprawdziłem i wszystko gra - na szczęście to był ciężki sprzęt fitness z dobrej stali i spotkanie z trawnikiem nic mu nie zrobiło. Zweryfikowałem kuriera, ponieważ lokalnie jeździło dwóch, których kojarzę i nie było nigdy problemu - i rzeczywiście, na międzyświętny wtorek jeździł jakiś nowy pajac, który nawet nie miał wpisanego numeru tel. kontaktowego.

Tak czy siak piszę tutaj z innego powodu, bo kontrakt z przewoźnikiem był narzucony przez Allegro jako jedyna opcja w subskrypcji SMART.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nasz Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373*.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Client:28053245 "Płacę SMARTA, żeby mieć darmową dostawę, a dostaję paczki w tej formie, nosz kurna..." 

Tak właśnie wygląda darmowa przesyłka, została dostarczona w adekwatny sposób do ceny tej usługi 😉 Możesz sobie robić z tym co zechcesz najwyżej od tej pory kurier będzie wpisywał, że nie było Cię w domu (usługa wieczne awizo). 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek bez ogródek 😂

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria co ja będę ściemniał, niech ludzie wiedzą za co "płacą" i jak to działa - wszyscy chcieli tanich przesyłek to teraz są tanie. 

oznacz moderatorów