anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dostałem zwrotu

Client:112190866
#7 Wielbiciel#

Hej! Bardzo dawno temu kupiłem grę, której sprzedawca nie miał, puscil mi zwrot. Przyszedł mi e-mail że do 2 tygodni dostanę pieniądze, a dalej nie dostałem. Było płacone blikiem. Proszę o pomoc ❤️

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:112190866 podaj numer zamówienie, moderatorki zerkną  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:112190866
#7 Wielbiciel#

Dzięki, ale za bardzo nie wiem jak napisać 

oznacz moderatorów

Client:112190866
#7 Wielbiciel#

@kostas11 @bafd7b35-7f45-11ef-bcf8-998de3cdf22

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:112190866 sprawdzałeś operacje w dniu płatności?

oznacz moderatorów

Client:112190866
#7 Wielbiciel#

Tak sprawdzałem i nie było nic, o ile dobrze zrozumiałem.

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:112190866 tak chodzi o operacje bankowe na koncie z którego płaciłeś.

oznacz moderatorów

Client:112190866
#7 Wielbiciel#

Tak zapłaciłem, a zwrotu nie ma 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:112190866 napisz do allegro przez formularz i poproś o potwierdzenie przelewu. Jak otrzymasz udaj się do banku wyjaśnić sytuację.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112190866 sprawdzimy ten zwrot w naszym systemie, ale podaj nam proszę numer oferty lub zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:112190866
#7 Wielbiciel#

Okej, ale nie wiem czy gdzieś napisać czy podać tu, przepraszam ale nie znam się 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:112190866 skoro opisujesz problem tu to podaj tu numer zamówienia 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:112190866. Już to sprawdzam. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ bafd7b35-7f45-11ef-bcf8-998de3cdf22

________
Κώστας
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112190866, 01.10.2024 nastąpiła nieudana próba zwrotu środków, dlatego pieniądze do Ciebie nie dotarły. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym i poinformuj o nieudanym zwrocie - powinien spróbować ponownie. 

oznacz moderatorów