Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej! Bardzo dawno temu kupiłem grę, której sprzedawca nie miał, puscil mi zwrot. Przyszedł mi e-mail że do 2 tygodni dostanę pieniądze, a dalej nie dostałem. Było płacone blikiem. Proszę o pomoc ❤️
@Client:112190866 podaj numer zamówienie, moderatorki zerkną @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzięki, ale za bardzo nie wiem jak napisać
@kostas11 @bafd7b35-7f45-11ef-bcf8-998de3cdf22
@Client:112190866 sprawdzałeś operacje w dniu płatności?
Tak sprawdzałem i nie było nic, o ile dobrze zrozumiałem.
@Client:112190866 tak chodzi o operacje bankowe na koncie z którego płaciłeś.
Tak zapłaciłem, a zwrotu nie ma
@Client:112190866 napisz do allegro przez formularz i poproś o potwierdzenie przelewu. Jak otrzymasz udaj się do banku wyjaśnić sytuację.
@Client:112190866 sprawdzimy ten zwrot w naszym systemie, ale podaj nam proszę numer oferty lub zamówienia.
Okej, ale nie wiem czy gdzieś napisać czy podać tu, przepraszam ale nie znam się
@Client:112190866 skoro opisujesz problem tu to podaj tu numer zamówienia 😄
Cześć, @Client:112190866. Już to sprawdzam. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@_HolaOla_ bafd7b35-7f45-11ef-bcf8-998de3cdf22
@Client:112190866, 01.10.2024 nastąpiła nieudana próba zwrotu środków, dlatego pieniądze do Ciebie nie dotarły. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym i poinformuj o nieudanym zwrocie - powinien spróbować ponownie.