Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie odebrałem towaru na czas w paczkomacie. Niepotrzebnie aktywowałem zwrot, gdyż sprzedający wprowadził mnie w błąd. Co powinienem teraz zrobić? (Paczka zmierza do nadawcy, ja niepotrzebnie aktywowałem zwrot, chciałbym odzyskać pieniądze za towar).
Musisz się zdecydować czego chcesz i napisać do sprzedawcy. Możesz kupić ponownie o ile sprzedający nie zablokuje ci takiej możliwości. Niestety ten zwrot już jest faktem, odkręcić go się nie da, sprzedający sprawdzi przersyłkę i odda pieniądze.
@Dave91 " niepotrzebnie aktywowałem zwrot, chciałbym odzyskać pieniądze za towar" - dlaczego niepotrzebnie? Skoro aktywowałeś zwrot, sprzedawca powinien zwrócić należność, normalna procedura
Gdyż fizycznie JA nie zwróciłem tego przedmiotu. Tylko inpost od razu przesłał go do nadawcy kiedy nie odebrałem go na czas z paczkomatu. A teraz inpost czeka aż wsadzę paczkę do paczkomatu wpisze kod i wyślę przesyłkę ktorej nigdy nie mialem w rekach.
Nikt na nic nie czeka. Sprzedawca otrzymał informację o zwrocie (ułatwi mu to odzyskanie prowizji) i jak paczka do niego dotrze, to też łatwiej będzie mu zwrócić tobie pieniądze.
Właściwie to nie inpost czea tylko mam zgłoszny zwrot, a sam "zwrot" już dawno, jest w drodze ze tak to ujmę. Takze nie wiem co teraz uczynić za bardzo
Ja często paczki mam już u siebie i dopiero wtedy Klienci zgłaszają zwrot.
Rozumiem, w tej sytuacji powinna być taka opcja (zwrot, nieodebrana paczka) wtedy ułatwiłoby to wszystko. Dziękuję!