anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebrałem towaru na czas w paczkomacie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Dave91
#8 Zapaleniec#

Nie odebrałem towaru na czas w paczkomacie. Niepotrzebnie aktywowałem zwrot, gdyż sprzedający wprowadził mnie w błąd. Co powinienem teraz zrobić? (Paczka zmierza do nadawcy, ja niepotrzebnie aktywowałem zwrot, chciałbym odzyskać pieniądze za towar).

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
br.
#21 Demiurg#

Musisz się zdecydować czego chcesz i napisać do sprzedawcy. Możesz kupić ponownie o ile  sprzedający nie zablokuje ci takiej możliwości.  Niestety ten zwrot już jest faktem, odkręcić go się nie da,  sprzedający sprawdzi przersyłkę i odda pieniądze.

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Dave91 " niepotrzebnie aktywowałem zwrot, chciałbym odzyskać pieniądze za towar" - dlaczego niepotrzebnie? Skoro aktywowałeś zwrot, sprzedawca powinien zwrócić należność, normalna procedura

oznacz moderatorów
Dave91
#8 Zapaleniec#

Gdyż fizycznie JA nie zwróciłem tego przedmiotu. Tylko inpost od razu przesłał go do nadawcy kiedy nie odebrałem go na czas z paczkomatu. A teraz inpost czeka aż wsadzę paczkę do paczkomatu wpisze kod i wyślę przesyłkę ktorej nigdy nie mialem w rekach.

oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

Nikt na nic nie czeka. Sprzedawca otrzymał informację o zwrocie (ułatwi mu to odzyskanie prowizji) i jak paczka do niego dotrze, to też łatwiej będzie mu zwrócić tobie pieniądze.

oznacz moderatorów
Dave91
#8 Zapaleniec#

Właściwie to nie inpost czea tylko mam zgłoszny zwrot, a sam "zwrot" już dawno, jest w drodze ze tak to ujmę. Takze nie wiem co teraz uczynić za bardzo

oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

Ja często paczki mam już u siebie i dopiero wtedy Klienci zgłaszają zwrot.

oznacz moderatorów
Dave91
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, w tej sytuacji powinna być taka opcja (zwrot, nieodebrana paczka) wtedy ułatwiłoby to wszystko. Dziękuję!

oznacz moderatorów