anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie udało się kupić tego przedmiotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
kala_1983
#8 Zapaleniec#

Nie udało się kupić tego przedmiotu

Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.

Dlaczego nie mogę zrealizowac zakupu? Z kim sie kontaktować? Nie działa ani w aplikacji, ani w wersji webowej, ani na zadnej z przeglądarek- ciagle ten sam komunikat. Skąd te zmiany? Od kilkunastu lat kupuje na allegro-zawsze szybko i sparwnie, a od maja 2023 ciagle jakies dziwne komunikaty- robi si eto mega uciązliwe.

Z góry dzieki za info.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

@kala_1983 O takim problemie pisali ale ja nie doświadczyłem, zapytaj: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kala_1983 Twoje konto zostało objęte blokadą zakupów, dlatego abyśmy mogli je odblokować, napisz do nas proszę wiadomość przez ten formularz kontaktowy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kala_1983
#8 Zapaleniec#

Problem wieczorem zniknął i mogłam dokończyć zakup. Cięzko mi powiedziec czy było to efektem aktywnego rozwiazania problemu po dokonaniu zgłsozenia przez wskazany formularz kontaktowy, bo nie otrzymałam zadnej odpowiedzi i ciagle nie wiem co było przyczyną blokady zakupów na moim koncie i jak uniknac takich syuacji w przyszlości. W każdym razie dziekuję za sugestie zgłoszenia problemu przez pwyższy formualrz. Pozdarawiam

oznacz moderatorów