anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odzyskanie jednej wysyłki smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
whuzar
#8 Zapaleniec#

Mam pytanie czy da się odzyskać wysyłkę smart, w momencie gdy sprzedawcy zabrakło towaru i musiałem anulować zakup?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi potrzebne wparcie 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@whuzar czy zgłoszenie na pewno dotyczy konta, z którego się kontaktujesz? Nie masz na nim aktywnego Smarta.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
huzarbiz
#10 Popularyzator#

Teraz się kontaktuję za pomocą konta na którym miałem testowe 5 smartów

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@huzarbiz  doprecyzuj, czy masz na myśli zakupy, czy wysyłkę? Nie widzę na Twoim koncie anulowanego zakupu, ani sprzedaży. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
huzarbiz
#10 Popularyzator#

W takim razie inaczej, zamówienie zostało przeze mnie "zwrócone", nie mogłem już anulować zakupu, po czym sprzedawca do mnie napisał że nie ma jednak towaru i bym musiał czekać zamisat 2 dni to 2 tygodnie. 

Nie mam jak odesłać czegoś czego nie mam.

Zakup był na smart

Data zgłoszenia i numer zwrotu:

4 kwi 2023 16:44 8KZL/2023

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@huzarbiz zwróciłes to zwróciłeś , przesyłka wykorzystana 

oznacz moderatorów
huzarbiz
#10 Popularyzator#

no właśnie nie zwróciłem tak naprawdę, zamówienie przez sprzedawce nawet nie zostało przygotowane. Ja nie mam tej paczki

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@huzarbiz dostałeś od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
huzarbiz
#10 Popularyzator#

Dziękuję za rekompenstatę

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Czyli wyprosiłeś, ot taki prezent na święta.🐣

oznacz moderatorów