Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie czy da się odzyskać wysyłkę smart, w momencie gdy sprzedawcy zabrakło towaru i musiałem anulować zakup?
@w_kiwi potrzebne wparcie 😉
@whuzar czy zgłoszenie na pewno dotyczy konta, z którego się kontaktujesz? Nie masz na nim aktywnego Smarta.
Teraz się kontaktuję za pomocą konta na którym miałem testowe 5 smartów
@huzarbiz doprecyzuj, czy masz na myśli zakupy, czy wysyłkę? Nie widzę na Twoim koncie anulowanego zakupu, ani sprzedaży.
W takim razie inaczej, zamówienie zostało przeze mnie "zwrócone", nie mogłem już anulować zakupu, po czym sprzedawca do mnie napisał że nie ma jednak towaru i bym musiał czekać zamisat 2 dni to 2 tygodnie.
Nie mam jak odesłać czegoś czego nie mam.
Zakup był na smart
Data zgłoszenia i numer zwrotu:
4 kwi 2023 16:44 8KZL/2023
@huzarbiz zwróciłes to zwróciłeś , przesyłka wykorzystana
no właśnie nie zwróciłem tak naprawdę, zamówienie przez sprzedawce nawet nie zostało przygotowane. Ja nie mam tej paczki
@huzarbiz dostałeś od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową.
Dziękuję za rekompenstatę
Czyli wyprosiłeś, ot taki prezent na święta.🐣