Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dodałam do Allegro Family rodzine aby miała smarta , niestety nie widnieją u nich darmowe przesyłki. Co może być tego powodem?
Zaprosiłaś a oni zaakceptowali maila ?
zaprosiłam poprzez wiadomość SMS, obydwoje zaakceptowali i tylko jest opcja „poproś o zakup”, nie mogą sami kupić ze smartem
Wygląda ze nie zaakceptowali, powinien być link i jak klikniesz w niego to się aktywuje ale:
Tak, jeśli jesteś organizatorem lub organizatorką grupy rodzinnej i korzystasz z Allegro Smart! lub Smart! na Start, możesz udostępnić darmową dostawę i zwroty wszystkim członkom grupy rodzinnej.
@milenajoannaa podaj proszę loginy osób, którym udostępniasz Smart!
tom342
Z drugiego konta mam tylko e mail- oliwia.raxa@onet.pl
@milenajoannaa Czy zaznaczyłaś w tej zakładce, że dzielisz się Smartem z bliskimi?
Tak, jest zaznaczone
@milenajoannaa w tej zakładce możesz ponownie przesłać członkom zaproszenie do rodziny. Zwróć im uwagę, aby wyszukali na swoich skrzynkach mailowych zaproszenia i je zaakceptowali. Istnieje również druga opcja przesłania zaproszenia, poprzez wygenerowanie specjalnego linku. Zajrzyj proszę tutaj.
Z linku działa! Rodzina już ma smarta, dziękuje za pomoc .