Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam. Chciałabym zwrócić towar (trawę), który kupiłam w Smarcie. W informacji przy moim zwrocie jest napisane, że ten towar mogę zwrócić na Poczcie Polskiej - nie udało się, później byłam w punkcie Orlen - również się nie udało, po kliknięciu na zwrot na Allegro pojawia się informacja, że to przesyłka Pocztex Kurier, udałam się więc do Zabki, w której odbieram takie przesylki - po raz kolejny nie wyszło. Załatwiłam z allegro etykietę nr 2 i wówczas w Żabce otrzymałam informacje, że zwrot nie chce się nadać i prawdopodobnie z powodu błędnego numeru przesyłki. Wpisanie go ręcznie też nic nie pomogło. W czym jest problem? Zostało mi kilka dni na zwrot.
Problem moim zdaniem zaczął się od tego ze nie sprawdziłeś jak zwrócić, a teraz są tylko konsekwencje tego.
@Ola12310 dlaczego dokładnie nie udało się nadać zwrotu przy drugiej etykiecie? Podaj mi proszę jeszcze numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
Jak zamawiałaś towar z dostawa do domu lub z odbiorem w Urzędzie Pocztowym - wtedy masz darmowy zwrot. Odbiór w innych punktach - zwrot płatny - wszystkie informacje masz przy wypełnianiu zwrotu przez Allegro.
Czemu zwracasz trawę - ziarka nieodpowiedniej długości? Rozpakowywałaś ją?
Kto kupuje trawę na zimę? Przecież tego teraz się nie sieje. No, chyba, że to sztuczna trawa.
Jak odbierałaś w Żabce - to darmowego zwrotu nie będzie.
Coś ściemniasz i nie wszystko piszesz. Poczytaj zasady darmowego zwrotu Allegro SMART w regulaminie Allegro, bo chyba tego nie czytałaś przed jego akceptacją.