Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam do oplacenia kilka zakupow. Niestety czy probuje je oplacic oddzielnie, czy lacznie (nie ma znaczenia jaka metode przesylki wybiore) - zawsze pojawia sie komunikat:
"Wybrana przez Ciebie dostawa jest niedostępna. Skontaktuj się z nami, aby to wyjaśnić."
@Aromatycznie a próbowałeś wyczyścić ciasteczka i pamięć podręczna? Może w trybie prywatnym/incognito spróbuj się zalogować. Lub na innej przeglądarce. Aplikacje masz aktualną wersję?
Tak - probowalem na dwoch roznych komputerach, na roznych dostawcach internetu i roznych przegladarkach
@Aromatycznie a Jake są dostępne opcje dostawy? Jak możesz podaj przykładowa ofertę.
Mialem do oplacenia 8-10 zakupow (dokonywane wczoraj rano, jednak byl problem z bankiem i usiadlem na spokojnie dopiero wieczorem).
Nie dzialalo na zadnej metodzie z tych, ktore zawsze wybieram (Orlen Paczka, Punkt DPD, Pocztex)
@Aromatycznie Proszę Cię o przesłanie zrzutów ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności aż do momentu pojawienia się komunikatu. Prześlij też numery ofert, które próbujesz opłacić.
Daj link do któreś oferty.