Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Korzystam z allegro smart i zamawiam sporo paczek paczkomatem. wszystkie paczki przychodziły wcześniej na numer 695616358. Od tego piątku paczki zaczęły przychodzić na numer 793308848 którego nie jestem właścicielem. Na allegro nie zmieniałem numeru i wszystkie dane w systemie są poprawne, aplikacja na telefonie która była do numeru 695616358 nie otrzymuje nowych paczek. Udało mi się skontaktować z numerem tej osoby i odebrałem od niej 4 paczki które były moje. Nie wiem jak dalej mam rozwiązać tą sprawę bo nie będę prosił osoby która też prowadzi działalność aby codziennie wysyłała mi moje kody do paczkomatu a kolejne paczki właśnie zmieniły status na wysłane a na moim telefonie nie ma żadnej wiadomości jak i w aplikacji powiązanej z telefonem. POMOCY!
Skontaktuj się ze sprzedawcą, jemu złóż reklamację. On, zgodnie z przepisami, odpowiada za paczki do momentu, aż je otrzymasz. Niech składa reklamację w InPost. Ty nie musisz szukać paczek po obcych osobach. W takiej sytuacji sprzedawca powinien Ci wysłać przesyłkę ponownie, z prawidłowym powiadomieniem. Sprawdź wcześniej, czy na pewno masz ustawiony właściwy numer telefonu na Allegro
Wszystko sprawdzałem i się zgadza, gdyby to była 1 paczka to może i bym tak zrobił ale to są 4 paczki z weekendu i dzisiaj nie dostałem informacji na temat kolejnych 5 paczek, po to zakupiłem smart by z niego korzystać bo na firmie cały czas zamawiam produkty z allegro 😞 dostawca się wypina i karze robić zwrot przez allegro żeby mógł wysłać towar ponownie a nie o to w tym, chodzi, chce zeby to działało 😞
Nie możesz robić żadnych zwrotów przez Allegro, ponieważ nie otrzymujesz przesyłek, otrzymuje je ktoś inny. Wyjaśnij to z nim w Dyskusji https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik Allegro.
Zrobiłem dyskusję ale musze czekać kolejne 24godziny jak pracownik allegro raczy to zobaczyć 😕 Najlepsze jest to że dzisiaj przyszła mi 1 paczka ze złym numerem ale mogłem ją odebrać bo miałem kod odbioru ale jest jeszcze 5 paczek w multiskrytce do której ma dostęp tylko osoba z tego numeru i aplikacji z jej numerem, czyli nie jestem w żaden sposób jej odebrać... kto zapłaci za laptopy i części w takim przypadku jak osoba to odbierze ??
Następnym razem przy zakupie sprawdź bardzo dokładnie wpisane dane i numer telefonu, ponieważ sprzedawca nie wpisuje nigdzie Twoich danych. Wszytskie dane w tym numer telefonu pobierane są automatycznie.
Tak i powtarzam kolejny raz, wszystkie dane za każdym razem były podane dobrze, inpost odrzuca piłeczkę i mówi na allegro że oni nie dają numerów tylko odbiorca i nabywca. Natomiast Allegro mówi że po mojej i ich stronie jest wszystko w porządku. Skoro wszystko jest w porządku u wszystkich to gdzie są moje paczki...
@ZYGAKOMPSKLEP Jak widzę problemów z multiskrytką ciąg dalszy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 Współpraca nie na tym polega, że nikt nic nie musi robić, gdyż na sprzedawcy ciąży odpowiedzialność za towar. @ZYGAKOMPSKLEP Jeśli problem powtarza się u różnych sprzedawców to prawdopodobnie masz gdzieś źle wpisany numer telefonu.
A nie zamawiałeś może ostatnio dla jakiegoś znajomego, albo jakiejś innej osoby?
Nie zamawiałem, zawsze zamawiam na te same dane i nigdy wcześniej nie było takich problemów, allegro twierdzi że dane się zgadzają, bynajmniej tak mi napisali więc już nie wiem gdzie jest problem. Jest to śmieszne że nie ma kontakt tel do allegro w takich sprawach a inpost na infolinii każe pisać wiadomości bo nie wiedzą co to może być i jak to rozwiązać... Dla nich też jest wszystko ok...
Coś tu nie gra do mnie też dziś dzwonił klient (można powiedzieć stały co już parę razy coś kupił) i zgłosił mi że ostatnie dwie przesyłki wysłane do niego ,nie mógł odebrać bo allegro wprowadziło inny numer telefonu niż jego i nie dostał SMS-a z kodem .Kod do odbioru poszedł do obcej osoby .Sytuacja wymaga wyjaśnienia .
Czyli nie jestem wyjątkiem 🙂
@InPost macie jakieś problemy ?
@ZYGAKOMPSKLEP a na mejlu nie masz telefonu ( błędnego ) i kodu do otwarcia skrytki ?
Numer błędny i kod do otwarcia skrzynki jest tylko wtedy na mailu kiedy jest 1 paczka, jak jest multiskrytka to wtedy tylko może być w aplikacji inpost powiązanej z telefonem i sms na telefonie.
Ani allego ani Inpost się nie przyzna po prostu do wycieku danych bo przez RODO jak by to otrzymał dobry adwokat to by były z tego grube miliony
W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nimi za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Aby dokładnie zapoznać się z zasygnalizowaną sprawą prosimy o jak najdokładniejsze przedstawienie sytuacji i podanie numerów przesyłek.
@ZYGAKOMPSKLEP Natomiast ja ze strony Allegro dodam jeszcze, że tak jak poinformował Cię nasz pracownik w wiadomości mailowej, Twój numer w naszym systemie jest prawidłowy.
Przykro mi bo naprawdę mam napięty grafik a teraz będę miał obsuniecie kilkudniowe z powodu tych paczek 😕 mam nadzieje że jutro już otrzymam kod odbioru do starych paczek żeby nie przepadły i sprawa będzie załatwiona bo zostałem dzisiaj zmuszony zamawiać wszystko dzisiaj kurierem a allegrosmart jest w tym momencie bezużyteczne 😞
No i znowu po kontakcie z allegro dostałem informację że numer podany w systemie jest jeszcze inny (numer prywatny który był wpisany w system wcześniej i nie dostaję na niego żadnych powiadomień od kilku miesięcy z inpostu w sprawie paczek. Napisałem do 5 sprzedawców, rozpoczęli procedury w sprawie złego numeru ale i tak moje paczki wyjdą z powrotem, przynajmniej tak dali mi do zrozumienia że trwa to jakiś czas.