Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przyszedł do mnie towar inny niż zamawiałem, sprzedawca jest skłonny przysłać mi nowy produkt i tutaj jest moje pytanie. Jak ten sprzedawca przyśle mi nowy produkt czy będę mógł go jak coś zwrócić za darmo w ciągu 14 dni czy już nie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Na zwrot masz 14dni od chwili otrzymania towaru, więc w systemie zapewne nie ale wg prawa tak. ale napisz jakby ta wymiana miałby wyglądać?
na tej zasadzie, że ja odsyłam produkt nie zgodny z opisem a sprzedający wysyła mi inny produkt, no i właśnie się zastanawiam czy jak przyjdzie mi ten drugi produkt to będę jak coś mógł go zwrócić
@Oskill Drugi produkt będzie musiał wysłać na swój koszt, więc nie będzie przysługiwał Smart z darmowym zwrotem. Zawsze się można jakoś dogadać, ale jeśli przypuszczasz, że może będziesz chciał zwrócić, najlepiej zrobić tak, jak napisał @az1rael
@Oskill Czasem pomyłki sie zdarzają. My w takiej sytaucji od razu po zgłoszeniu wysyłamy prawidłowy produkt. A kiedy ten prawidłowy dotrze do kupującego i wszystko jest OK . wówczas kupujący zglasza zwrot i odsyła błednie wysłany produkt. Jełsi zas kupujący chce zrezygnowac z własciwego produktu - wówczas do paczki zwrotnej wkłada obydwa produkty - zaóno ten błednie wysłany jak i ten prawidłowy.
To nasz sposób na taie sytuacje.
@Oskill najszybsza opcja zrób zwrot tego nieprawidłowego produktu i kup 2x to samo, ze smartem wykorzystasz darmowy zwrot i będziesz miał kolejny do nowego zakupu. Paczki się miną w drodze, a kasę odda za zwrot do 14dni a nawet szybciej bo się pomylił jak wróci paczka. Każdy produkt bez wyłączonego zwrotu możesz w terminie 14dni od doręczenia odstąpić od umowy i zwrócić.
Prawidłowo tylko nie kupuj ponownie "dwa razy" a tylko "drugi raz" czyli ponownie.
I allegro się cieszy bo ma podwójne obroty ...😁