Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj oplacilam na jeden miesiąc allegro Smart i do tej pory nie mam ani potwierdzenie ani Smart a pieniądze zostały pobrane z konta i nie mam w spamie też żadnych informacji
@Client:78234642 a nic nie zmieniałeś w tytule przelewu ? taki przelew się księguje nawet i 3 dni robocze 🙂
@Client:78234642 A jak metoda platności?
Zapłaciłam za jeden miesiąc smart przelewem z telefonu czyli zwykłym dokładnie wczoraj po południu kasę pobrali i cisza co zrobić czekać czy można się jakoś dowiedzieć
@Client:78234642 Przede wszystkim pisz w jednym wątku i nie twórz kolejnych.
Taki przelew może się księgować kilka dni roboczych.
Z telefonu przelew to szybki raczej a nie zwykły! tu pytaj jak nie masz opłaconego: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ lew33 przelewem tradycyjnym za jeden miesiąc smart
@Client:78234642 wpłata przelewem tradycyjnym księgowana jest maksymalnie do 3 dni roboczych - jeżeli zleciłaś przelew 14 października popołudniu, to taka wpłata może zaksięgować się najpóźniej 17 października. Jeżeli po tym czasie usługa Smart! wciąż nie będzie aktywna, to proszę napisz do nas i prześlij potwierdzenie pobranej płatności przez ten formularz.