Witam sprzedajacy zlecił zwrot pieniedzy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam sprzedajacy zwrucił pieniadze za nie wysłany towar,do tej pory nie mam ich na swoim rachunku bankowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@przewodowski a kiedy, dziś ? tydzień temu czy jutro 😄
Taki zwrot idzie do 3 dni roboczych 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@przewodowski podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
Jeśli chodzi o zamówienie nr e034d0c0-95cf-11ed-bc25-21661d93bf50 lub nr 9b4b37b0-9417-11ed-a41b-bb0f0a8d04b9 to sprzedający zlecili zwroty wpłat (16 stycznia 2023), które zaksięgowały się prawidłowo w naszym systemie, więc powinny być widoczne na Twoim koncie przypisanym do Twojej karty płatniczej, którą opłaciłeś te zakupy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam tak to te zamówienia ,ale do dziś nie mam pieniędzy na koncie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@przewodowski W takim razie prześlemy Ci mejlowo potwierdzenie tego przelewu i będziesz musiał wyjaśnić tę sprawę w swoim banku.
Proszę jednak o informację, o które zamówienie chodzi: e034d0c0-95cf-11ed-bc25-21661d93bf50 czy 9b4b37b0-9417-11ed-a41b-bb0f0a8d04b9

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi o te 2 zamówienia