Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na innym koncie allegro , złożyłem zamówienie , które załapało się na ,,darmową dostawę smart’’.
Po paru minutach jednak , zdecydowałem się zrezygnować z części zamówienia , przez co wartość zamówienia spadła poniżej kwoty 45zł.
Przez co powstał dzisiejszy temat postu. Sprzedawca zapytał się doradczyni allegro co w takim wypadku zrobić z dostawą przesyłki? Doradczyni stwierdziła , iż paczka nie jest w ramach programu smart w takim razie i mam zapłacić za przesyłkę. Sprzedawca przekazał mi tą informacje i doszło do tego , iż za porozumieniem obu stron otworzyłem dyskusje , gdzie zapytałem się o tą kwestie allegro. Sprzedawca też się wypowiedział w dyskusji podał imię , nazwisko doradcy i numer zgłoszenia ,gdzie doradczyni udzieliła takiej odpowiedzi.
Aby przyśpieszyć proces , otworzyłem czat z doradcą allegro. Podczas czatu podałem , iż jedna doradczyni podała informacje , iż takie zamówienie nie klasyfikuje się do darmowej dostawy smart. A do tej pory dosyć spora ilość doradców twierdziła co innego i podałem dokładne stanowisko doradczyni allegro z pewnego czatu allegro. Przestawiłem stanowisko doradczyni allegro , która uważała , iż takie zamówienie klasyfikują się do darmowej dostawy smart (Podaje fragment wypowiedzi doradczyni) - ,,nawet jeśli wartość zamówienia po odstąpieniu od umowy wyniesie 1 zł, darmowa dostawa w ramach usługi Smart nadal będzie obowiązywała, o ile pierwotne zamówienie kwalifikowało się do tej opcji’’.
Doradca allegro z którym wtedy rozmawiałem stwierdził , iż ta doradczyni , która stwierdziła , iż takie zamówienie klasyfikuje się jako darmowa dostawa smart myliła się i przeprosił za jej błąd. Po czym po dłuższej rozmowie wyszło , iż doradca nie jest zbytnio w stanie potwierdzić swojej tezy , dlaczego tak jest. Poskutkowało to utworzeniem zgłoszenia numer 45655271 , gdzie zostało wysłane zapytanie do specjalistycznego działu allegro.
Teraz czekamy od 24 października na wyjaśnienie prostej sprawy , przez która powstał konflikt wypowiedzi doradców , gdzie dosłownie 2 doradców twierdzi , iż taka paczka nie jest smart ,a kilku-kilkunastu doradców twierdzi , iż jest smart. Teraz przez prostą kwestie , która jest badana przez specjalistyczny dział jakiś allegro , ja nie mogę dostać paczki w terminie , a sprzedawca traci punkty sprzedaży , od których zależy wyświetlanie jego aukcji, jego zarobek. A na allegro wychodzi , iż doradcy w jednej sprawie mają zupełnie inne opinie i interpretacje regulaminu smart.
Podsumowując : Sprawa , która w mojej ocenie jest prosta do rozwiązania. Wystarczy udzielić odpowiedzi czy mam dopłacić za wysyłkę i zapłacę za nią. Czy jednak nie mam dopłacać teraz i sprzedawca wysyła zamówienie w ramach usługi smart..
Czy ktoś z użytkowników allegro gadane zna odpowiedź?
Zauważyłem że jednej kwestii tu nie podniosłeś, czy ci doradcy wiedzą i są świadomi że przesyłka nie wyszła od sprzedającego? Tak ty jak kupujący w myśl prawa może odstąpić od umowy zakupu w każdej chwili, ale tu odstąpienie zaistniało przed wysłaniem? czy się mylę?
@LEW433 Dokładnie odstąpienie nastąpiło przed wysłaniem paczki, status zamówienia był ,,zakup opłacony''
Więc, moim zdaniem nie podlega pod Smarta.
@Jotenus13 proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Widzę, że ta sprawa jest weryfikowana.
@N_Nitka28 Czy możecie wykluczyć tą przesyłkę z statystyk sprzedawcy , aby nie tracił punktów przez tą sytuacje?
Jeśli system Allegro pozwoli sprzedającemu nadać taką paczkę w opcji SMART - to jest w smart. Tu niema nad czym deliberować, oferta spełniała warunki smart w momencie zawarcia umowy.
@Halfrunt W regulaminie usługi smart jest
,,III. Zakres Usługi Allegro Smart!
Nabywca może skorzystać z Usługi Allegro Smart! w zakresie dostawy bez ponoszenia wskazanej przez Sprzedającego opłaty z tytułu dostawy (art. II ust. 3 lit. a Regulaminu) tylko przy Transakcjach, w których:
a. wartość Transakcji lub wartość sumy Transakcji (zawartych zarówno w trybie Licytacji jak i z wykorzystaniem opcji Kup Teraz) zawartych w ramach Oferty danego Sprzedającego nie jest niższa niż:
Ja intepretuje to podobnie jak ty . Dla mnie teraz w momencie zawarcia umowy wartość zamówienia w tym wypadku wynosiła ponad 45 zł i mimo odstąpienia z części zamówienia , takie odstąpienie nie naruszyło zasad usługi allegro smart . Więc powinna być raczej paczka smart.
A teraz powstał konflikt tak naprawdę doradców allegro . Dokładnie kilka-kilkanaście doradców allegro twierdzi , iż to w ramach usługi smart powinna być paczka. A natomiast 2 doradców allegro stwierdziło , iż nie.
Więc teraz sprawa jest badana przez dział specjalistyczny jakiś allegro , który podejmie decyzje w tej sprawie.
@Jotenus13 to już trzeba było zrobić jak inni to robią. Wziąć całość a po otrzymaniu oddać część t, która dobrałeś do smart.
@Client:44052296 Niestety po zakupie dopiero zobaczyłem , iż produkt miał ograniczony zwrot , praktycznie brak zwrotu (teoretycznie produkt cyfrowy). Po za tym jeśli nawet udało by się zwrócić ten produkt jakiś cudem , nie chciałem generować sprzedawcy dodatkowych kosztów ( strata czasu na rozpatrzenie zwrotu , analiza stanu produktu ipt rzeczy).