Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
2 tygodnie temu zagineła paczka z InPost a sprzedający niechce wysłać 2 paczki ani zwrócić pieniądzy co mam zrobić
@zybihombek Cześć. Czy złożono już reklamację w sprawie tej paczki? Możesz rozpocząć dyskusję i wesprzemy Was w rozwiązaniu tej sprawy.
Niby sprzedający złożył reklamację w firmie InPost ale ja dłużej już nie mogę czekać
czy coś mogę jeszcze zrobić
To była paczka Inpost czy Allegro Inpost (to dwie różne usługi).
W pierwszym przypadku możemy mówić co najwyżej o opóźnieniu w doręczeniu, natomiast w drugim przesyłka idzie terminowo (dla tej usługi nie ma określonego gwarantowanego terminu doręczenia).
Natomiast za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie zostanie doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Jest to termin ustawowy (przewoźnik może jednak uznać przesyłkę za zaginioną przed upływem tego terminu).
Co do reklamacji, to tutaj ustawodawca daje 30 dni na wydanie decyzji. W przypadku zaginięcia termin liczy się od upływu terminu, to którym przesyłkę uznaje się za zaginioną.
@zybihombek Zakup od firmy? załóż mu dyskusję, pomoże: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa