Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Zwróciłam zakupiony towar. Zwrot ma status Dostarczony ale sprzedawca nie otrzymał zwrotu.
Sprzedawca złożył reklamację u Inpost.
Minęło już 5 tygodni odkąd towar zwróciłam.
Czy mogę dostać zwrot pieniędzy korzystając z Allegro Protect czy muszę czekać na wynik reklamacji z Inpostem?
@tvsadurska Cześć. 🙂 Generalnie Przewoźnik na reklamację powinien odpowiedzieć w ciągu 30 dni, zatem jeśli minęło 5 tygodni, to odpowiedź już powinna być. Czy kontaktowałaś się w tej sprawie ze sprzedającym?
Sprzedawca napisał, że nie ma jeszcze odpowiedzi od przewoźnika.
Ale pytanie jest czy mogę odzyskać pieniądze przez Allegro Protect skoro już minęło tyle czasu od zwrotu towaru?
@tvsadurska jak masz potwierdzenie nadania, to sprzedawca powinien Ci oddać kasę do 14 dni od odstąpienia, ale uwaga tu się Twoja rola nie kończy, w razie braku odszkodowania od przewoźnika ( raczej mało prawdopodobne jak zaginęła ) to sprzedawca wystąpi z roszczeniem zwrotu produktu lub kasy, więc jak masz kontakt ze sprzedawcą poczekaj, protect nie służy do tego bo nie zostałaś oszukany 🙂
Sprzedawca nie zwrócił pieniędzy stąd moje pytanie co mam z tym zrobić?
@tvsadurska To Allegro powinno zadziałać a nie czekać, składaj wniosek o rekompensatę.
@tvsadurska Musiałabyś rozpocząć dyskusję i tam poprosić o udostępnienie wniosku Allegro Protect.
Rozpoczęłam dyskusję i mam udostępniony wniosek Allegro Protect.
Pytanie jest czy mogę z procedury Allegro Protect korzystać?
@tvsadurska Jeśli pracownik Allegro udostępnił Ci wniosek o zwrot w ramach Allegro Protect, to po prostu go złóż. 🙂
Znalazłam w regulaminie, że Allegro Protect nie obejmuje sytuacji, kiedy towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika.
W takim razie kto mi zwróci pieniądze?
@tvsadurska A ile czasu minęło od złożenia reklamacji u Przewoźnika? Złóż wniosek i opisz w nim całą sytuację. Każdą sytuację rozpatrujemy indywidualnie i nawet jeśli nie zaakceptujemy wniosku, to podejmiemy odpowiednie działania, żebyś odzyskała swoje pieniądze.
Ale. tu nie jesteś stroną, jak zakup me Smartem i tu zwrot to Allegro jest stroną, nie czytasz co wkleiłem? We wniosku piszesz że nie otrzymałeś zwrotu za zwrócony prawidło towar a nie za jego zaginięcie.
@LEW433 po 1 nie zakładaj że to był zakup ze smartem po 2 allegro protect od 12 lutego nie obejmuje odszkodowań za paczki zniszczone lub zgubione przez przewoźnika więc jesli zgubiona to odpowiada kupujący zgodnie z uk i prawem pocztowym / przewozowym jeśli uszkodzona przez złe spakowanie odpowiada kupujący i jest na lodzie
Więc co mam zrobić żeby odzyskać pieniędzy?
Sprzedawca do tej pory nie zwrócił pieniędzy tylko informował, że złożył reklamację.
Allegro napisał w dyskusji, że sprzedawca ma prawo wstrzymać z zapłatą do chwili otrzymania paczki.
A co ma do tego reklamacja u przewoźnika, ja zwrot ze smartem to dlaczego kupujący czeka na takie reklamacje? nie jest stroną przecież!