anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupiłem na rok - nie cały miesiąc temu - Smart. I znowu chcecie mnie okraść, żądacie na znowu opła

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:59123052
#7 Wielbiciel

Zakupiłem na rok - nie cały miesiąc temu - Smart. I znowu chcecie mnie okraść, żądacie na znowu opłatę.
Proszę o wyjaśnienie co to cholera jest, czy potraficie tyko nas oszukiwać ??.

mój nr tel. [edycja]

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:59123052 
Po pierwsze - nie podawaj na publicznym forum swojego numeru telefonu bo w najlepszym wypadku zadzwoni do Ciebie jakiś żartowniś a w najgorszym ktoś spróbuje wyłudzić Twoje dane. 
Z Allegro nikt do Ciebie nie zadzwoni.

Po drugie - upewnij się, na jakim koncie wykupiłeś SMART i czy aby na pewno usługa została aktywowana 🙂 

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Allegro SMART nie gwarantuje darmowej wysyłki.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:59123052 tak będzie jak do każdego zakupu będziesz aktywował nowe konto , zaloguj się na to konto , gdzie Masz wykupioną subskrypcję smarka

oznacz moderatorów
Client:59123052
#7 Wielbiciel

Nie wiem jak się doszukać na jakie konto smarta zapłaciłem na cały rok.

Sporo czasu jestem w Smarcie i teraz mam problemy.

Pomóż mi ten problem rozwiązać. Ja ma 74 lata i nie jestem tak jak Wy obecnie sprytny w rozwiązaniu tego problemu.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
Client:59123052
#7 Wielbiciel

Nie wiem, gdzie poprosić, kogo poprosić.

Poproś w moim imieniu. Bo bardzo proszę !!!

oznacz moderatorów
wojtekmarchewka
#12 Orędownik

@Client:59123052 Kolega @komis-bell  już to zrobił, poczekaj na informacje

oznacz moderatorów
Client:59123052
#7 Wielbiciel

Bardzo dziękuję !!.

oznacz moderatorów
Client:59123052
#7 Wielbiciel

Nie wiem jak się doszukać na jakie konto smarta zapłaciłem na cały rok.

Sporo czasu jestem w Smarcie i teraz mam problemy.

Pomóż mi ten problem rozwiązać. Ja ma 74 lata i nie jestem tak jak Wy obecnie sprytny w rozwiązaniu tego problemu.

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:59123052, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą telefonicznie w Twojej sprawie. Pomożemy 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów