anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zasady smart zwrroty

rapanui09
#7 Wielbiciel#

Witam,zakupilem 2 produkty u sprzedawcy.Po okolo 2 msc jeden produkt nice nadaje sie do uzycia I zwrocilem sie do sprzedawca o wymiane.Napisal on ze mam odeslac produkt.Czy w takim ukladzie place za przesylke extra czy usluga smart pozwoli na bezplatny zwrot do sprzedawcy?Bede wdzieczny za jakiekolwiek info. @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

pecela
#18 Luminarz#

@rapanui09

Smart nie pokrywa kosztów reklamacji, bo zgodnie z prawem, to sprzedawca ma odebrać reklamowany towar od klienta.

A Smart pokrywa koszt zwrotu, ale reklamacja to nie zwrot. Zwrot dotyczy produktu pełnowartościowego (czyli zwracanego w takim stanie jak się go otrzymało, a za wszelkie wady odpowiada kupujący).

oznacz moderatorów