Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Do mojego konta, pod Smart, podpięte jest również konto żony i do tej pory korzystaliśmy wspólnie z tej usługi.
Smart się skończył, kupiłem subskrypcję na kolejny okres.
Nie wiem jak działa system i dlaczego przeszły dwie płatności, bo tego samego dnia żona również widząc, że Smart się skończył opłaciła usługę.
Zastanawiam się czy jest opcja, żeby odzyskać "nadpłacone" pieniądze?
Dwa konta czy dwie płatności Smart do jednego konta? Taka podwójna płatność nie powinna przejść. A jak macie 2 konta to już nie możecie się dzielić Smartem.
Do mojego smarta mam podpiętych dodatkowo 2 użytkowników
@xmotyl ,, podpinanie ,, się skończyło , w/g mowych zasad każy ma swojego smarka .
To nie działa już od 4.07.2023 z wyjątkiem tych kont które zakupiły Smarta przed 21.11.2022r.
@xmotyl z tego co rozumiem to wykupiliśmy Smart! na dwóch różnych kontach. Tak jak pisali pozostali członkowie społeczności dzielenie się Smart! w ramach Allegro Family już nie działa. Jeśli chcecie zrezygnować z usługi na jednym z kont, możecie to zrobić tutaj, wówczas tylko na jednym koncie będzie można korzystać z darmowych dostaw w ramach Smart! i otrzymacie zwrot w płaty za niewykorzystaną usługę na tym drugim koncie.