anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zdublowany zakup Allegro Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
xmotyl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

 

Do mojego konta, pod Smart, podpięte jest również konto żony i do tej pory korzystaliśmy wspólnie z tej usługi.

Smart się skończył, kupiłem subskrypcję na kolejny okres.

Nie wiem jak działa system i dlaczego przeszły dwie płatności, bo tego samego dnia żona również widząc, że Smart się skończył opłaciła usługę. 

Zastanawiam się czy jest opcja, żeby odzyskać "nadpłacone" pieniądze?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

Dwa konta czy dwie płatności Smart do jednego konta? Taka podwójna płatność nie powinna przejść. A jak macie 2 konta to już nie możecie się dzielić Smartem.

oznacz moderatorów
xmotyl
#7 Wielbiciel#

Do mojego smarta mam podpiętych dodatkowo 2 użytkowników 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@xmotyl ,, podpinanie ,, się skończyło , w/g mowych zasad każy ma swojego smarka .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To nie działa już od 4.07.2023 z wyjątkiem tych kont które zakupiły Smarta przed 21.11.2022r.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@xmotyl z tego co rozumiem to wykupiliśmy Smart! na dwóch różnych kontach. Tak jak pisali pozostali członkowie społeczności dzielenie się Smart! w ramach Allegro Family już nie działa. Jeśli chcecie zrezygnować z usługi na jednym z kont, możecie to zrobić tutaj, wówczas tylko na jednym koncie będzie można korzystać z darmowych dostaw w ramach Smart! i otrzymacie zwrot w płaty za niewykorzystaną usługę na tym drugim koncie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów