Zwrot - dlaczego nie mam darmowego zwrotu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam nie wiedziałam ze moge skorzystać ze zwrotu bezpłatnego i zwróciłam przesyłkę poczta na koszt własny czy mogę starać się i zwrot za przesyłkę ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LIDIA121086 wedle podstaw prawnych, nie. Nie wiedziałaś, Twoja strata. Sprzedawca może teraz, ale nie musi Ci oddać za taki zwrot. Zgodnie bowiem z prawem, zwroty odbywają się na koszt klienta, a jeśli miałaś możliwość darmowego, to był to tylko bonus, z którego nie skorzystałaś.
Sytuacja się zmienia jeśli sprzedawca nie miał informacji, że zwroty są na koszt klienta. Wówczas ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania. Zerknij więc sobie w szczegóły zwrotów czy innych podstron aukcji gdzie dokonałaś zakupu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli sprzedawca nie poinformował w ofercie, że zwrot odbywa się na koszt Kupującego, to możesz się domagać od sprzedawcy zwrotu kosztu odesłania - tak stanowią przepisy. Jeżeli poinformował, to nie możesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 @konto zamknięte skoro była opcja darmowego zwrotu w smarcie lub paczkomat to musiała być taka informacja w zwrotach i klient został poinformowany 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 Tu nie o to chodzi. Zgodnie z ustawą, sprzedawca ma poinformować kupującego, że zwrot odbywa się na jego koszt, jeśli tego nie zrobi, zwrot odbywa się na koszt sprzedawcy. Wszystkie smarty i paczkomaty nie mają tu nic do rzeczy. Tego nie ma w przepisach i kupujący nie musi z tego korzystać.