Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dziś zniknęło z naszych ofert oznaczenie Smart. Czym zostało to spowodowane?
Jakość sprzedaży na poziomie Super+, cennik wysyłek dostosowany do Smarta.
Bardzo proszę o informację.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam 2 dni temu wyłączyłem moje wszystkie oferty ponieważ wyjechałem i po włączeniu ich zniknęło oznaczenie smart
to jeden z numerów przesyłek:
14837427127
Bardzo mi przykro, ale wystąpiła odczytu wskaźników Jakości Sprzedaży, co doprowadziło również do utraty oznaczeń w ofertach. Już pracujemy nad wyeliminowaniem problemu. Będę was informować.
Wgraliśmy już poprawkę. Oferty stopniowo powinny już odzyskiwać oznaczenia.
@w_kiwi U mnie też nie działa, z samego rana było jeszcze wszystko dobrze.
@SUB-ZERO81 Widzę, że Smart już wrócił. 🙂
U nas niestety w dalszym ciągu nie ma
@stemot1959 Niestety nie jesteśmy w stanie przywrócić działania Jakości Sprzedaży dla wszystkich sprzedawców jednocześnie. Poprawka wchodzi stopniowo. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.