Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy jest jakiś problem z zamawianiem podjazdów w Orlenie, czy to lokalny problem?
Dla zamówienia 74eca7f0-ea94-11ee-b44c-3f3f198aad47 wygenerowaliśmy etykietę, przeszliśmy do punktu zamawiania podjazdu, dostępna była data dzisiejsza godz. 12:30-16:00 (godzina graniczna zamówienia kuriera dla tego adresu to 13:45) i po kliknięciu "zamów podjazd" zonk, wyskoczył komunikat "zamówienie podjazdu się nie udało, skontaktuj się z nami".
Po wejściu w "zamówione przesyłki" i kliknięciu zamów podjazd pojawia się poniższy komunikat:
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
@AGD-RTV-IT Już konsultuję to z odpowiednim zespołem. 🙂
@w_kiwi już możemy Ci wyjaśnić sytuację bez konsultacji z odpowiednim zespołem. Winę ponoszą Państwo, konkretnie zespół odpowiedzialny za funkcjonowanie narzędzia Wysyłam z Allegro i błędne informacje jakie przekazujecie sprzedawcom. Skąd takie stwierdzenie?
Po tym, jak dostaliśmy komunikat, że zlecenie podjazdu jest niemożliwe, ściągnęliśmy naszego kierowcę z drugiego końca miasta, który wziął paczkę i nadał ją w automacie Orlen Paczka.
I teraz najlepsze - 5 min. temu do naszego punktu w Katowicach przyjechał kurier po tą przesyłkę. Czyli wbrew komunikacji w narzędziu Wysyłam z Allegro zlecenie podjazdu do przewoźnika poszło.
Komunikacja z Allegro i funkcjonowanie narzędzia Wysyłam z Allegro to jest jakiś nieśmieszny żart, robienie sobie jaj z użytkowników i narażanie ich na dodatkowe, niepotrzebne koszty!
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT