Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie.
Kupujący opłacił zakup, wysyłka SMART, wybrał paczkomat jednak nie jest on widoczny gdy wybieram wysyłkę na stronie inpost (przekierowanie do strony inpost, mam konto powiązane etc.). Nie wiem jaka jest tego przyczyna. Muszę samodzielnie wybrać inny paczkomat z listy. Napisałem do kupującego czy zgadza się na wysyłkę do paczkomatu obok, ale na ten moment brak odpowiedzi. Do jutra powinienem nadać paczkę. Co zrobić w takiej sytuacji ? Nie chcę wysyłać w ciemno do paczkomatu nawet po drugiej stronie ulicy bo potem będą pretensje że nie dało się odebrać że to za daleko itp. (wiadomo jacy są ludzie). @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ankieterxxx Możliwe, że paczkomat został chwilowo wyłączony z użytkowania, np. ze względu na awarię lub konserwację. Można to sprawdzić na stronie głównej InPOst w zakładce "znajdź paczkomat".
Dziś niedziela, więc pewnie wiele się nie wydarzy, trzeba poczekać na odpowiedź kupującego. Jeśli do jutra rana nie odpowie, to do niego zadzwonić, poinformować o sytuacji, i ustalić inny paczkomat - jeśli ten nie wróci do "żywych".
Kontaktowałem się z inpostem - podobno wyłączyli ten paczkomat ze względu na kłopoty z zasilaniem. Kupujący odpisał ale upiera się przy tym paczkomacie mimo, że napisałem mu że mogę wysłać do dowolnego innego. Rozmowom telefonicznym nie ufam - potem można wmówić że nic się nie ustaliło, wolę mieć wszystko na piśmie.
@ankieterxxx upiera się , , z pustego .....,,, napisz do pac-klienta prośbę o decyzję , zmiana paczkomatu , albo oddajesz kasę , nic telefonicznie .
@ankieterxxx Wygląda na to, że trafił Ci się egzemplarz wyjątkowo odporny na wiedzę. Napisz mu wyraźnie, że ten paczkomat nie działa, a InPost nie przyjmie przesyłki do niego, może załapie.