Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W tym tygodniu 2 razy kurier UPS nie dostał zlecenia podjazdu do odbioru przesyłek UPS Smart.
Mogę prosić o wyjaśnienie powyższej sytuacji?
Wcześniej nigdy nie było problemu.
Nr tracking 1Z8332YF6827377883 i 1Z8332YF6833460799
Oczywiście statystyki po takich akcjach idą w łeb, ale co tam...
@dubcs, poprosiłam o weryfikację tej sytuacji. Gdy dowiem się czegoś więcej, wrócę tu z odpowiedzią.
Dzięki
@dubcs, skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem - poprosiliśmy o zweryfikowanie tej sytuacji.
Problem zgłoszony prawie dwa miesiące temu i ZERO reakcji ze strony UPS.
Dziś znowu nie podjechał kurier. 3 przesyłki czekają. Proszę zweryfikować tym razem z jakimkolwiek skutkiem 1Z8332YF6801044987.
@dubcs Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się ponownie.
Gdy otrzymasz rozliczenie z UPS np dopiero po 2 miesiącach istna magia :))) Powodzenia Pozdrawiam :))
ja również mam takie sytuacje. Każdorazowo, kontaktuję się z Allegro, i UPS. i teraz zależy z kim się rozmawia:-) raz udaję mi się to załatwić przez UPS, a raz muszę wracać do Allegro po jakiś numer magiczny który znów podaję w UPS i wtedy podsyłają kuriera.
nigdy nie dostałam wyjaśnienia sytuacji.
No właśnie. Nie wiem na co liczę. UPS to porażka.
Czas skończyć z tym chorym przewoźnikiem i pozostać tylko przy InPost i DPD.