Czemu mam pobierane opłaty za przesyłkę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedałam klientowi produkty za 96 zł. Klient ma przesyłkę za darmo. Ja płacę za całą przesyłkę? (Pobrało mi prowizję za produkty + 9,90) Mam włączonego smarta. Trochę tego nie rozumiem ale tak wynika z historii moich opłat. W tej sytuacji nie opłaca się mieć smarta?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na allegro nie ma nic za darmo 🙂 musisz doliczyć sobie to do produktu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli dobrze zauważyłam. Czyli to jest ta zmiana nowa? Czy tak było jużwcześniej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pracuje przy sprzedaży na allegro już 4 rok i ciągle jest tak samo ;D
tylko kwoty się zmieniły na większe 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SklepHalko Za zamówienie 9b9a4fe0-e6b3-11ee-b8db-756424dbfc59 klient zapłacił 96 złotych i miał darmową wysyłkę (smart). Za tę sprzedaż naliczono prowizję i jednostkową opłatę transakcyjną.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak rzeczywiście to jest z poprzedniej sprzedaży, mój błąd, ponieważ te opłaty pobierane są z opóźnieniem. Nie zmienia to jednak faktu że ta opłata powoduje że sprzedaż drobnych/tanich produktów mija się z celem przy włączonym smarcie. Wręcz tracę więcej niż zapłaciłam za produkt w hurcie. Czyli lepiej nie mieć smarta?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SklepHalko Ale zamówienie 01a8e0b0-e477-11ee-8246-7b382d7aa691 nie było w ramach Smart. Poza tym klient opłacił tę wysyłkę (zapłacił koszty towaru + koszty wysyłki). Całość trafiła na Twoje saldo Allegro Finanse.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, czyli za przesyłki smart nie płacę ani ja ani klient?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem czy mogę się wypowiadać, za smart oczywiście że zapłacisz tylko kwestia czym było nadane i jaką kwotę miało zamówienie,
za przesyłki smart w zależności od przewoźnika jest doliczane od razu jak kurier odbierze lub po dostarczeniu przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SklepHalko Płacisz. Zerknij do linka który podesłałem wyżej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok ale nie całość tylko według progów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SklepHalko Tak - liczy się wartość zamówienia. Opłaty są bezzwrotne w przypadku np. odstąpienia od umowy i zwrotu zakupu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dobrze, że dodałeś zapomniałem o tym 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SklepHalko Klient płaci za nie w zależności od subskrypcji (np. rok za 59,90 zł), a sprzedający w zależności od tego, jaka będzie wartość zamówienia od kupującego.
Tutaj przeczytasz o rozliczeniach Smart: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-smart-zasady-rozliczen-0K6XkWDOeCP

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SklepHalko pamiętaj też o tym że jak klient kupuje bez Smarta, to nie dopłacasz za Smart, ale prowizję % liczą od kosztu przedmiotu + kosztu wysyłki